Hoi,
Er zit een map in BDT source dat moderator paneel heet, maar wat is de link om op het paneel te komen?
Ik zit al een hele tijd te zoeken maar vind het niet dus ik vraag maar aan jullie of iemand het weet?
Hoi,
Er zit een map in BDT source dat moderator paneel heet, maar wat is de link om op het paneel te komen?
Ik zit al een hele tijd te zoeken maar vind het niet dus ik vraag maar aan jullie of iemand het weet?
Dat is toch het admin paneel?
ja
maar ik zie ook geen modorator panel staan
Nee dan moet je gewoon naar v3/admin.php gaan.
dat zeg ik net
Je moet naar v3/moderatorpaneel ofzoiets gaan, achter v3/ de mapnaam.
Als je er een toegangscherm krijgt, moet je .htaccess en .htpasswd uit je moderatorpaneel map halen
Als er ook een mapje is met adminpaneel oid, kan je dat ook doen.
Dit is de versie die ik had gemaakt, en verbeterd t.o.v. admin.php
Maar handiger is: Maak een extra map, noem die b.v. admin, zet daar je admin scripts in. Hier zie je een voorbeeldje (eenvoudig)
Hoe je dat kan doen, ik gebruik hiervoor (geef credits) op deze wijze hebje geen codes nodig en kan je ook makkelijk een mod maken, dus admin = 1 mod =3 enz. zie voorbeeld.
<?
if($data->admin == "1") {
?>
<p>Selecteer hieronder een optie.</p>
<div id="contentHeader2"><h2>
<div style="float: left; margin-left: 25px; margin-right: 100px; height: 25px;"><a href="index.php?a=admin/credits&g=iedereen">Iedereen</a></div>
<div style="float: left; margin-left: 25px; height: 25px;"><a href="index.php?a=admin/credits&g=lid">Een lid selecteren</a></div>
</h2></div>
<?
if($_GET['g'] == "iedereen"){
if(isset($_POST['verstuur'])){
$aantal = $_POST['aantal'];
mysql_query("UPDATE users SET callcredits=callcredits+$aantal");
echo "<p>Callcredits zijn gegeven.</p>";
}
?>
<table width="500px" align="center">
<form method="POST">
<tr>
<td>Aantal :</td>
<td>
<input type="text" name="aantal" size="25">
</td>
<tr>
<td colspan="2" align="left">
<input type="submit" name="verstuur" value="Verstuur">
</form>
</td>
</tr>
</table>
<? }
if($_GET['g'] == "lid"){
if(isset($_POST['verstuur'])){
$aantal = $_POST['aantal'];
$lid = $_POST['lid'];
mysql_query("UPDATE users SET callcredits=callcredits+$aantal WHERE login='$lid'");
echo "<p>Callcredits zijn gegeven.</p>";
}
?>
<table width="500px" align="center">
<form method="POST">
<tr>
<td>Lid :</td>
<td>
<select name="lid">
<?
$userq = "SELECT login FROM users ORDER BY login ASC";
$users = Mysql_Query($userq);
While($user = Mysql_Fetch_Object($users)){
?>
<option value="<? echo $user->login; ?>"><? echo $user->login; ?></option>
<? } ?>
</select>
</td>
<tr>
<tr>
<td>Aantal :</td>
<td>
<input type="text" name="aantal" size="25">
</td>
<tr>
<td colspan="2" align="left">
<input type="submit" name="verstuur" value="Verstuur">
</form>
</td>
</tr>
</table>
<? } } else { ?>
<p>Je bent geen admin, dus je hebt geen toestemming om hier te komen.</p>
<? } ?>
Toon Meer
Er zit een kant en klaar panel in, die werkt. Zelf door mij gemaakt en getest.
CitaatEr zit een kant en klaar panel in, die werkt. Zelf door mij gemaakt en getest.
Bij Flatliner? maar miss was dit een optie, op deze manier kan je het wat verder uitdiepen.
Dat moderatiepaneel bevat een logboek, met ook donatie dingen, zoals geef credits bij mijn weten8-|
Jesus!
Ga naar:
http://jesiteurl.nl/v3/moderatorpaneel
http://jesiteurl.nl/v3/admintest
En enjoy!
dat v3/moderatorpaneel gelf ook voor v3/admintest/style2 . dat is alleen bij een bepaald script dat dat had. weet niet meer welke dat had maar bij mijwerktehij niet goed met de SQL! Vandaard dat iok wacht op een nieuw Admin panel hier!
Ik snap de fout niet ? ( van dmbelt )
Ja, beetje onduidelijk..
Gewoon in het linker menu vanonder een link bij toevoegen naar v3/moderatorpaneel en voila je kunt ernaar toe als je de rechten hebt!
Maar niet ieder Banditi source heeft dat Admin panel.. Dat is een nieuwer en makkelijker Adminpanel dan met die codes.. Maar steeds als ik daar iets wilde kreeg ik een melding dat er in de DB iets niet goed was.. Unknown column ofzo.. Dus heb het oude panel maar weer..
Ik zal mijn nieuwe administratie paneel morgen ofzo wel releasen. Dan ook gelijk de hele source maar ;).
Hele Banditi source? Waarom dat dan.:P mWas net bezig het design van die ik nu draai te wijzigen!
Greetings.. Dominique
*knip*
Dein Edit:Geen reclame maken aub! Waarschuwing!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!