Moderator paneel?

  • Hoi,


    Er zit een map in BDT source dat moderator paneel heet, maar wat is de link om op het paneel te komen?


    Ik zit al een hele tijd te zoeken maar vind het niet dus ik vraag maar aan jullie of iemand het weet?

  • Log eerst in op je website
    ga dan naar /v3/admin.php
    Vul bij naam je gebruikersnaam in
    bij wachtwoord Je wachtwoord


    en bij code 1 van deze codes :


    PHP
    De admin codes:
    pakket1= GM4VS1LB
    pakket2= ME8LQ0NJ
    pakket3= XJ2BL3SK
    De pakketten zijn voor de minder betrouwbare admins (van klein naar groot)
  • Je moet naar v3/moderatorpaneel ofzoiets gaan, achter v3/ de mapnaam.
    Als je er een toegangscherm krijgt, moet je .htaccess en .htpasswd uit je moderatorpaneel map halen
    Als er ook een mapje is met adminpaneel oid, kan je dat ook doen.
    Dit is de versie die ik had gemaakt, en verbeterd t.o.v. admin.php

  • Maar handiger is: Maak een extra map, noem die b.v. admin, zet daar je admin scripts in. Hier zie je een voorbeeldje (eenvoudig)
    Hoe je dat kan doen, ik gebruik hiervoor (geef credits) op deze wijze hebje geen codes nodig en kan je ook makkelijk een mod maken, dus admin = 1 mod =3 enz. zie voorbeeld.


  • Citaat

    Er zit een kant en klaar panel in, die werkt. Zelf door mij gemaakt en getest.


    Bij Flatliner? maar miss was dit een optie, op deze manier kan je het wat verder uitdiepen.

  • dat v3/moderatorpaneel gelf ook voor v3/admintest/style2 . dat is alleen bij een bepaald script dat dat had. weet niet meer welke dat had maar bij mijwerktehij niet goed met de SQL! Vandaard dat iok wacht op een nieuw Admin panel hier!

  • Maar niet ieder Banditi source heeft dat Admin panel.. Dat is een nieuwer en makkelijker Adminpanel dan met die codes.. Maar steeds als ik daar iets wilde kreeg ik een melding dat er in de DB iets niet goed was.. Unknown column ofzo.. Dus heb het oude panel maar weer..

  • Hele Banditi source? Waarom dat dan.:P mWas net bezig het design van die ik nu draai te wijzigen!


    Greetings.. Dominique


    *knip*
    Dein Edit:Geen reclame maken aub! Waarschuwing!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!