Vreemde bug met geld
-
-
-
Citaat van Spinazie
Ik ben toch duidelijk genoeg? Jij voert geen controle uit of de ingevoerde data alleen bestaat uit cijfers. Dit zijn namelijk precies de symptonen die het geeft en kan voor zover ik weet niet veroorzaakt worden door andere problemen.
Maar als jij het bij voorbaat beter weet, moet je geen topics openen.Omdat diegene alleen het bedrag kan doen wat hij wel in de plus heeft staan. Hij kan niet willekeurig een bedrag pakken. Bij de + - en spatie bug kan dat wel. Hij voert een commando twee keer uit waarbij hij niet controleert bij de 2e dat je het niet meer kan. Maar ja jij hebt commentaar dat ik het beter weer? Maar volgens mij ben jij juist diegene.
Dus zal nog 1x herhalen, hij voert de commando 2x uit elke x (dus geld ophalen enz) terwijl hij dus niet controleert voor 2e keer omdat de eerste commando dus wel klopt.
Pekel, ik heb idd ook nog maar is die bijgezet. Altijd beter om meer beveiliging erin te zetten dan te weinig
-
Citaat
Omdat diegene alleen het bedrag kan doen wat hij wel in de plus heeft staan. Hij kan niet willekeurig een bedrag pakken. Bij de + - en spatie bug kan dat wel. Hij voert een commando twee keer uit waarbij hij niet controleert bij de 2e dat je het niet meer kan. Maar ja jij hebt commentaar dat ik het beter weer? Maar volgens mij ben jij juist diegene.
Dus zal nog 1x herhalen, hij voert de commando 2x uit elke x (dus geld ophalen enz) terwijl hij dus niet controleert voor 2e keer omdat de eerste commando dus wel klopt.
Pekel, ik heb idd ook nog maar is die bijgezet. Altijd beter om meer beveiliging erin te zetten dan te weinig
Dan zit het in een ander script. Er zijn veel meer scripts met die bug. Neem bijvoorbeeld drugs upgrades, familie bank, etcetera, etcetera...
Banditi Clone source sucks!
-
Het kan inderdaad in elk script zitten.
[offtopic]Inderdaad banditti sucks.
Ook komen er gewoon teveel van wat je 1 tijd had met vendetta (wat naar mijn mening toch beter is als banditti)[/offtopic] -
Citaat van Spinazie
Dan zit het in een ander script. Er zijn veel meer scripts met die bug. Neem bijvoorbeeld drugs upgrades, familie bank, etcetera, etcetera...
Banditi Clone source sucks!
Die zijn ook allemaal gefixt. Ik zie zelf dat ie idd in de min staat bij de bank maar kan dus niet via + - en spatie. Dat is het rare eraan. Zelfs OTG had deze problemen tijdje terug nog. Het is een andere soort bug.. Alleen helaas helaas wilt diegen ook niet zeggen hoe die dat doet;)
-
Kijk eens in je Apache logs of je daar meer informatie kan vinden.
-
Verwijderd op aanvraag van Spinazie
-
Mijn excuses. Deze reactie en geen andere reactie (bijvoorbeeld die van Ferhatje) mag verwijderd worden!
Is iedereen hier zo achterlijk of moet ik me nog steeds aanpassen aan het niveau van de gemiddelde imbiciel hier? (ik noem héus geen namen :hmm:)
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!