CDEV zoekt scripter + designer

  • Beste CP'ers


    Stan, Robin en ik zijn op zoek naar een ervaren scripter en een designer die ons kan helpen met een aantal projecten.


    Verdien ik er iets mee?
    Inkomen wordt bij ons verdeeld door te kijken naar het aantal % dat je hebt gedaan.


    Hoe meld ik me aan?
    Stuur een PM met je vaardigheden naar Stan of naar mij en wij nemen dan contact met je op.


    Voor designers: Het is handig als je even je portofolio meestuurt of een aantal voorbeelden van wat je gemaakt hebt.

    Voor scripters:
    Het is handig als je even mee stuurt wat je onder andere gemaakt hebt, zodat we kunnen kijken of je geschikt bent.

  • Citaat van diestro

    Verdien ik er iets mee?
    Inkomen wordt bij ons verdeeld door te kijken naar het aantal % dat je hebt gedaan.


    Indien je je enkel aanmeld als designer, en je maakt een ontwerp van ongeveer 5 uur werk, dan is dit t.o.v. het scripten toch veel minder werk. Betekent dit dan dat je heel laag wordt uitbetaald of zoek je enkel mensen die zich willen inzetten op vlak van designen en scripten samen of het scripten alleen?

  • Citaat van Joshua

    Leuk zo'n naam rip maargoed, hij vraagt om hulp en daar heeft die recht op. On-topic. (c)


    Edit:
    Topic opgeschoond.


    Joshua het gaat mij niet om de naam maar om de groep. CDEV is gewoon de naam de we hebben ingenomen. En ik zou graag hebben dat je "Leuk zo'n naam rip maargoed, hij vraagt om hulp en daar heeft die recht op. On-topic." weghaalt je gaat hier offtopic en we vragen niet wat jij van de naam vind!


    Plus alleen designer is gewoon toegestaan. Stel we krijgen een opdracht dan bepaald de designer een prijs en de scripters die voegen we samen!
    Dus stel een soccer project en de klant vraagt een prijs ga ik naar de designer voor zijn prijs en de scripter zijn prijs. MAar ga er maar van uit dat je per psd goed betaald krijgt.

  • [offtopic]Mij altijd afkatten dat ik off-topic ga Joshua.
    Ik antwoord op de vraag waar CDEV voor staat.. en dan verwijder je die reactie van mij en plaats je zelf een reactie met het zelfde antwoord omdat jij zo graag een goed moderatortje wilt zijn.. beetje erg kansloos :?:[/offtopic]
    Stan misschien kan ik helpen :)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!