Hallo,
Weet iemand een LEGAAL en gratis programma om gemakkelijk je eigen maffia spel te maken?
Mvg, Tim
Hallo,
Weet iemand een LEGAAL en gratis programma om gemakkelijk je eigen maffia spel te maken?
Mvg, Tim
Mijnmaffia?
Nee een programma?
SkyNet @ hij vraagt programma.
Bedoel je een html edictor?
Bestaat niet ... Een programma schrijft niet een heele site he ..
bedoel je om te scripten?
of echt maken want maken kan niet xd.
Tja ik wist niet dat je met een programma op je PC zo een eigen maffiaspel kan hebben, dus :p
Jawel ik heb het al vaak gezien hoor:) maar illegaal
En ik zoek legaal:).
Mischien een idee om zon programma te maken ?
noem een illigaal voorbeeld dan
Heb ik niet meer, ben de site kwijt
Tim komop man denk na een "programma" om een criminalspel te maken bestaat niet behalve zon php systeem als mijnmaffia.
Maar een programma wat kan die doen hooguit kan je je database gegevens invullen wat text wijzigen en een andere header.
Als jij daar nog een programma voor nodig heb weet ik het ook niet meer hoor .
Zoiets lijkt me best leuk en succesvol om te gaan ontwikkelen. Dit zal ik dan ook zeker binnenkort gaan doen. Hierdoor heb ik div hele goede ideeën gekregen.
De aanschafprijs zal rond de 10 tot 20 euro gaan liggen.
Mvg,
Robin
PS: mensen die gestresseerd zijn kunnen een pb sturen met hun email adres, dan zal ik hun mailen zodra het programma af is.
En zo'n script zoals mijnmaffia is dat gratis?
Jep, op mijnmaffia kun je je eigen maffia game gratis aanmaken.
Maar Zou iemand samen met mij zo'n programma willen gaan ontwikkelen?
Ik wil best zon programma gaan ontwikkelen Aleen wat heb jij voor ervaring in Visual basic. en heb je al een eigen source waar je het op gaat baseeren layouts noem het maar op ...
Nope ben ik aan het leren
Weet je überhaupt wel wat visual basic is? En wat hier allemaal bij komt kijken?
ik heb hier een boek van visual C
maar het is een harde taal.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!