Maar dat was eigenlijk mijn vraag niet.
Wie weet zo'n legaal programma?
Programma
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
- Wees eens duidelijk in je vraag.
- Welke talen beheers jezelf.
- Wat moet het precies doen.Snap nu nog steeds niet wat je wil maken, online spel of een 3D spel of zo ?
-
wordpad +
-
Gozer, zo'n programma bestaat helemaal niet, denk eens na man:S
-
Maar weet iemand waar ik een script kan downlaoden waar je dus je eigen maffia spel mee kan maken? zo'n site zoals mijnmaffia?
-
Citaat van TaskForce
Gozer, zo'n programma bestaat helemaal niet, denk eens na man:S
Oh sorry dat ik niet alles weet.
Ik dacht dat ie bestond. -
Dat zul je zelf moeten scripten, aangezien ze nergens (legaal) te vinden zijn en ook niet zijn vrijgegeven (logisch).
-
Ok
-
Er was ooit eens een source hier een tijdje op CP.
Maar die was illegaal, en is er toen afgehaald.
Ben de naam echter vergeten...Lars
-
@lars
Ik weet wel welke je bedoelt, maar ik ben er zelf ook de naam van vergeten XD Ik had je hier nog een tijdje geleden over gepm'ed met de naam erin, dus misschien staat het nog in je inbox? Ik heb in de tussentijd teveel gepm'ed dus kan het niet meer terugvinden.
BTW ik leeste overal op internet dat alleen de layout illegaal is, dus als je die zou vervangen was er niks aan de hand als het goed is.
-
@taksforce kan je die downloadlink sturen?
-
Klopt zo programma Bestaat nog niet
Maar dat kan meschien nog wel in toekomste komen
gr snoopdogje
-
Jep,
Ik ga rond april wel eens starten met de ontwikkeling, eind mei in de winkel verwachtRobin
-
Wat wordt de prijs?
-
rond de 10 euro. IS een programma wat je op de pc moet installeren. wat je rpg game eruit draait
-
-
ik ben partner van http://www.startcrime.nl
we kunnen met ze 3e in overleg om een licentie van crimebuilder vrij te geven.:) -
Citaat van sloosmedia
ik ben partner van http://www.startcrime.nl
we kunnen met ze 3e in overleg om een licentie van crimebuilder vrij te geven.:)Wat ben je de dag van vandaag nog met crimebuilder?
Niemand kan nog tippen aan mijnmaffia of je moet al een serieuze site hebben die over hun limieten gaat maar dan moet je er ook een groot buget voor over hebben! -
Klopt mijnmaffia is Super populair als je hun wilt overtreffen zal je toch echt met eeen goed project moeten komen:D
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!