k vind het wel stom dat jullie zo reageren hoe ik iets in moet vullen... ik ben ook pas net begonnen met php en sql en ik wil ook graag dingen leren
UPDATES
- coco
- Closed
-
-
-
Ik snap het nu wel bij users van die winkel overval of hoe dat heet maar ik krijg n error en vind het probleem niet :S:
SQL-query:
ALTER TABLE `users` ADD `winkel` INT NOT NULL DEFAULT NULL ,
ADD `getawaytijd` INT( 15 ) NOT NULL DEFAULT NULL ,
ADD `winkeltijd` INT( 15 ) NOT NULL DEFAULT NULLMySQL retourneerde: Documentatie
#1067 - Invalid default value for 'winkel'Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.05.09 20:54:21:
Zo heb ik het ingevoerd: -
-
Kan iemand nou antwoord geven op mijn vraag?
-
Dit plaats je in de cron voor Hoerenkeet.
*mysql_query("UPDATE `users` SET `bitchesgezocht`='0'");
Per uur.
-
Ik heb een probleem met het invoegen van de sql bij users van winkel.qsl kan iemand zeggen wat ik fout doe? verdere uitleg 2 posts terug ofzo
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.05.09 21:57:03:
En het drank script klopt volgensmij niet, kan je wel drank verkopen? -
Flatliner:
ADD `winkel` INT NOT NULL DEFAULT NULLNOT NULL DEFAULT NULL... Analyseer en concludeer. Sorry, maar zoiets ga ik echt niet voorkauwen. Pak desnoods het woordenboek erbij, dit is echt niet lastig en zeer logisch.
Als je nu kunt vertellen van de fout is, dan wil ik je wel verder helpen...
-
Nice coco dat je dit doet
Echt bedankt
-
De cronjob van de hoerentent update contant of bank per uur
-
Maak tog niet uit, daar kan je van maken wat je wilt, dus bank of cash, je wordt alleen uitbetaald als je online ben.
Per uur!
-
maar je heb wel een cron daarvan ????
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.05.09 00:15:18:
betaald account fuctie werkt niet bij mij in mac.php hoe krijg ik dat werkend -
Bij hoerenkeet werkt de veiling niet?
-
*peeep!*
Hoerenkeet is *peeep!* makkelijk te maken (veiling).
Ik moet ook (ECHT) alles voorkauwen!Edit:
Zie hier het script, de volgende keer zoek je het maar lekker zelf uit! Je moet er zelf nog wat van leren, niet klakkeloos iets van een ander overnemen. @ een gevorderde scripter:
Is het zo verder goed gemaakt (hieronder) @CP'ers, werkt het? Heb helaas geen tijd om het te testen.
Download/Bekijk het hier!Darsstar edit:
kun je het een beetje normaal houden?
en je MOET niet alles voorkauwen... dat mag, wil je dit niet? doe het dan ook niet. -
@Larsisgoed,
Dat is hier altijd zo, het voorkauwen.Ik heb de variabelen even buiten quotes gezet, zie hier:
http://www.codedump.be/code/184/ -
@ Durk, ja idd.
Ik ga het nu toch maar even testen denk ik... -
Stad Prijs per unit
Turijn €
Palermo €
Milaan €
Rome €
Catania €
Corleone €Dat staat er geen prijs enz hoe kan ik dit oplossen
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.05.09 11:25:57:
lAAT maar ben er al achter -
Veiling van Hoerenkeet werkt bij mij niet :).
-
-
Dankje, meteen gebruikt!
Heb je ook die van "Haven" toevallig? -
Misschien is het leuk om youtube filmpjes te plaatsen op je forum, of in berichten. Open de file incl_ubb en plaats de onderstaande code en klaar is kees. 8-|
PHP$replace = preg_replace('_\[youtube\].*?(v=|v/)(.+?)(&.*?|/.*?)?\[/youtube\]_is', '[media]$2[/media]', $replace); $replace = preg_replace('_\[youtube\]([a-z0-9-]+?)\[/youtube\]_is', '<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/$1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/$1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>', $replace);
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!