en ik ga nu slapen.
bb en veel geluk met de volgende redemption.
ik zal dan weer waarschuwen en dan gelijk en niet nadat ik hem geredemt hebt:sst:

Lockerz!
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
xD zou ik ook doen hoor insane eerst redemen dan melden!
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.02.10 00:47:55:
redemption duurde totaal 30minute;) want toen ze zeiden het is live: was het 23:27 en over was 23:57;) -
ja maar toen was alles allang op ik was 5 min na start toen was alles al op
-
weet ik:) bij de elctronics maar brands we love en lockerz exclusive niet
-
nee, maar wou een wii...
-
:o haha:) tot maart wachten dan he.
-
ja ik wou ddat in januari al maar toen miste ik ook al
-
Lockers weet niet waarvoor dat dient maar kan iemand het uitleggen hou me daar namelijk nooit mee bezig en nog nooit mee bezig gehouden ook dus als jullie willen uitleggen graag.
-
Citaat van Willem
Lockers weet niet waarvoor dat dient maar kan iemand het uitleggen hou me daar namelijk nooit mee bezig en nog nooit mee bezig gehouden ook dus als jullie willen uitleggen graag.
Lockerz is een soort ptc(pay to click) site.
als jij filmpjes kijkt of dailies invuld en elke dag inlogt dan krijg je punten met die punten kan je op een redemption prijzen redemen en die worden verstuurd naar je huis.
alleen je moet dan wel op tijd zijn. -
Aha dus een soort jiggy achtig.
Bij jiggy moet je elke keer krijg je mails binnen en die kan je dan weer 15 jiggys voor innen als je enquete invult zit je tussen de 250 en 500 in.
-
je hebt er een paar denk ik. want de 1ste ging niet goed8-|
p.s wat is Z-List Status
-
maar ik hoorde van een vriend dat hij zijn mail naar ***@live.nl en kreeg gelijk op zijn lijst 20 vrienden aanmeldingen gelukt dus kreeg hij een t shirt en 2000 punten
ik wou dit ook doen maar mijn mail is al geactiveerd en wil niet een 2e maken voor zekerheid op een ban
heeft iemand via ***@live.nl gedaan?
-
klinkt als onwaar
-
-
Wil iemand nog een invite ?
heb er nog genoeg over. -
http://www.security.nl/artikel/32174/1/Lockerz.html
Lees onderste reactie, is dus "oplichting" en is gedaan door mafiabase of die vriend van hem
-
Citaat van Pim
http://www.security.nl/artikel/32174/1/Lockerz.html
Lees onderste reactie, is dus "oplichting" en is gedaan door mafiabase of die vriend van hem
Goed dat je zijn email heb gecensureert.
Maar nu kunenn we de email van die site halen dus dat is ook niet slim.Joshua: Het plaatsen van e-mail adressen op CriminalsPoint mag niet, het is in mijn ogen dus geen probleem als jullie hem kunnen lezen op security.nl
-
Ik heb alle reacties gelezen maar kan je bericht nergens vinden :O
-
een vriend van mij had een spel geredeemd in januari en die heeft hij binnen gekregen dus het is wel degelijk betrouwbaar als je ooit redeemd zul je zien dat het echt is!
-
oke dus het is niet waar anders zou het niet kloppen daar staat 500
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!