• Gebruik nu een paar dagen TargetPay, en heb al een SMS getest.
    Nu staat er ergens bui uitbetalingen dat ik 35 cent krijgt ofzo (dit kan niet, want ik heb 0,25 betaald).
    Dus ik kijk op m'n account en er staat maar 7 cent.
    Is dit normaal, of veel te weinig?

Ze zeggen wel dat ze de hoogste uitbetalingen hebben.

Lars

• Vergeet niet dat er mogelijk nog belastingen af gaan.

Verder betaal jij aan jou telefoonprovider, aan mollie en aan de overheid. Uiteindelijk blijft er dus niet veel over.
    Met 35 cent betaling, zie je vaak dat je inderdaad maar een 10-tal cent overhoudt.
    Daarom zijn dergelijke kleine betalingen niet aan te raden.
    Telefoon is vooral nuttig vanaf minstens 50 cent.

Verder nog nooit van reclame gehoord?
    Het is niet omdat iemand zegt dat ze de goedkoopste zijn, dat dit ook daadwerkelijk zo is.
    Ik weet immers met 200% zekerheid dat targetpay niet de goedkoopste is (xD)

• K.Rens
    Zaypay is inderdaad van mollie maar het zijn 2 aparte organisaties.
    En hoe kom jij erbij dat ze slechte uitbetalingen doen en support ook slecht?

Ik zit bij mollie sinds 2004 en heb nog NOOIT problemen gehad.
    Altijd goed gedraaid, betaald & geholpen, dus snap niet hoe jij daarbij komt ?

PostCounter: 0 - 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

Project vendettagame.com:
    10% klaar

• Pharox, ik heb ook altijd slecht support gehad van mollie, na 3 maanden 2* een email sturen nog geen antwoord, dit is ook de reden waarom ik overstap naar targetpay. Daarbij als ik email krijg ik meteen antwoord, of via een vraag op TBforum.

• Bij targetpay heb ik 3 dagen moeten wachten op een antwoord, en zelfs dat antwoord was onduidelijk.

Dus geen targetpay voor mij sorry :cheer:

Mollie heb ik altijd telefonisch contact gehad, nooit opgehangen of slecht geholpen.

10% klaar

• Aan de telefoon valt Adriaan (Mollie) goed mee, ken hem persoonlijk ;)

Maar feit blijft dat ik alleen al deze maand 3 mails heb moeten sturen naar mollie over advertenties hier op CP die gekocht werden, maar waarvan de betaling niet correct automatisch werden afgehandeld.
    Jammer, want kost mij en hen veel tijd.
    Bovendien antwoord mollie slechts op 1 van de 3 mails...
    In totaal heb ik voor 3 betalingen meer dan 16 mails moeten sturen... Tot ik belde en zelfs na het bellen heb ik er nog 2 moeten sturen...

Verder "verdwijnen" er betalingen - kijk maar eens goed je aankopen na in vergelijking met je klanten (vroeger had ik zelfs tot 16% van de aankopen die niet werden uitbetaald!).

• Ik kreeg zojuist een mailtje van TargetPay (heb 3 uur geleden de aanvraag ingediend), en de Wallie voorbeeld API word aanstaande maandag / dinsdag geplaatst.

Super service dus ;)
    Overigens ben ik het met Koen eens, dat had ik dus ook, dat betalingen verdwijnen.

Overigens bied TargetPay ook SMS als api aan, dit heeft Mollie niet.

Lars

• Betalingen verdwijnen niet zomaar, ik dacht dit eerst ook te zien maar heb toen direct gebeld.

En raad eens ze helpen je op weg met de gepaste antwoord die jij nodig hebt.

Dus targetpay keer ik me rug naar aangezien ik daar al vaker problemen heb gehad niet alleen over mailen.

Bij targetpay is die documentatie over SMS ook zwaar onduidelijk dus dat is gelijk al min punt.

SMS api kan je zo aanvragen bij mollie, meer landen beschikbaar maken is ook een aanvraag van mij geweest.
    Kreeg toen per email netjes een bevestiging dat meer mensen dit hadden aangevraagd en ze dit dus mogelijk gingen maken.

Iedereen heeft een eigen mening, waarom zou je iemands mening niet kunnen accepteren?
    Ja, targetpay bied momenteel meer mogelijkheden, maar dit kan bij mollie altijd nog.

Ik stap zelf over op Zaypay omdat die momenteel veel meer bied in landen keuze.

10% klaar

• Mollie doet niet meer meer SMS api ;) Heb ze zelf hierover gevraagd, werd verwezen naar Zaypay.

Ik heb alles lopen via Mollie, alle problemen werden op geantwoord. De api's zijn hartstikke duidelijk van Mollie. SMS van ZayPay werkt bij mij nu ook al was het even wel gedonder ermee.

Targetpay had ik ook alleen maar gedonder mee, dus voor mij alleen mollie atm

• Dat er betalingen verdwijnen kan er ook aan liggen dat als er met een gestolen telefoon gebeld word of dat er veel gebeld word met zo'n sim-kaart waar 10 euro opstaat maar die kosten geen donder. Bij zulk soort dingen betalen telefoon providers soms niet uit en kan mollie ook niet uitbetalen.

Ik zelf heb nooit problemen gehad met mollie maar ieder heeft zijn eigen mening natuurlijk!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!