Team-leden voor groot project

• Beste CP'ers,

Zoals de titel al doet vermoeden; ik ben opzoek naar een aantal team-leden die mee willen werken aan een nieuw project.

Wat houd het project in?
    Ik ben bezig met het ontwikkelen van een text-based mafia spel met java-game elementen (nee, niet javascript). Het zal dus niet weer een standaard 'criminals' spelletje worden, maar een wat professioneler concept met java-gebasseerde GUI (Graphical User Interface) games erbij in verwerkt.

Een voorbeeld van een internet game gemaakt in Java: Runescape.

Wat betaald het?
    Ook zeer belangrijk zijn de verdiensten. Dit project is het eerste project sinds jaren waar ik weer mee bezig ben. Dit houd in dat ik dus geen speciaal potje meer heb voor toekomstige projecten. Ik kan jullie dus niet uitbetalen voor het werk wat jullie verrichten op dit moment. Dit zal allemaal worden terug betaald wanneer het project online staat (Eerste prioriteit wanneer de game online is, is de teamleden terug betalen). Wat ook een mogelijkheid is, is dat wij een sponsor, of meerdere sponsoren vinden.

Het project zal onderverdeeld worden in opdrachten. Iedere opdracht dient ontwikkeld te worden door de daarvoor aangewezen persoon. Deze personen zullen €5,- per uur ontvangen hiervoor (het aantal uren per opdracht is van te voren vastgelegd).

Wat zoeken wij?
    - Java programmeurs
    - PHP/MySQL programmeurs
    - Web designers
    - Game designers (2D)
    - Sponsoren

Alle teamleden dienen minimaal 16 jaar oud te zijn en moeten serieus mee willen doen.

Hoe kan ik me aanmelden?
    Door een privé bericht te sturen met daarbij een portfolio van minimaal 3 voorbeelden van je ervaring.

Ik hoop jullie hiermee genoeg te hebben geïnformeerd. Indien dit niet het geval is kun je een reactie plaatsen in dit topic.

Met vriendelijke groet,

T. Boom
    alias Joker.

CMS Slim creator
    Original YC creator
    Six-Six-Six creator

Sinds Crime-Scripters een Crime-developer.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat van Joshua

Tegenwoordig heb je hier toestemming voor nodig, hierbij is alsnog de toestemming gegeven.

Ik ben vergeten te melden dat ik toestemming had ontvangen van R-Mijnten. Toch bedankt.

CMS Slim creator
    Original YC creator
    Six-Six-Six creator

Sinds Crime-Scripters een Crime-developer.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!