dat gebeurde ook xD daar gaat t verhaal over xD
Hoe kan dit?
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Diestro nou dan, dan is het niet raar aangezien ze in Nederland nog 2 dagen wachten met iemand klaar maken voor de kist. Schijndood duurt normaal ook geen dagen, dus is de kans nog dat die persoon 'leeft'. Dus is het gewoon een fout van die begrafenisondernemer of van het bedrijf waarvoor hij werkt.
-
denk eerder van ziekenhuis
-
Het ziekenhuis kan volgens mij niet eens na gaan als iemand schijndood is. Daarom is zoals ik al eerder zei in Nederland de regel dat je een 'lijk' eerst een paar dagen moet laten liggen.
-
De schijndood is tegenwoordig echt niet meer z'n groot probleem. Met de huidige apparatuur en kennis kan de dood normaal gesproken wel zeker worden vastgesteld. Maar de regel bestaat inderdaad dat iemand niet meteen in een gat gegooid mag worden...
-
Citaat van Killingdevil
De schijndood is tegenwoordig echt niet meer z'n groot probleem. Met de huidige apparatuur en kennis kan de dood normaal gesproken wel zeker worden vastgesteld. Maar de regel bestaat inderdaad dat iemand niet meteen in een gat gegooid mag worden...
Gaat inderdaad een week overheen voordat dit gedaan wordt, toen mijn beste maatje begraven werd duurde dit ook een week.
Je krijgt eerst condoleren en zelfs dat duurt 2 a 3 dagen voordat je afscheid kan nemen. -
in nederland is het zo dat een overledene pas word begraven na 5 dagen. zondagen tellen volgens mij niet mee.
[offtopic]dit weet ik omdat mijn pa uitvaartondernemer is:p[/offtopic]
-
Zondag is rabbat, dus is de kans groot dat het lijk ook een dagje vrijneemt en dus niet van zijn schijndood terug komt. :p
-
Whaha
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!