@Cash:
Ik heb ook niks tegen allochtonen in het algemeen, alleen tegen diegene die hier heen komen en dan de boel lopen te verzieken!
Geert wilders
-
-
-
ik ga met je mee stephen:cheer:
-
-100
De 'film' Fitna, laten we het daar eens over hebben. Ten eerste is het een opsomming van negatieve berichten, uitspraken enz. van islamitische mensen. En zo gaat het er bijvoorbeeld over dat homo's niet worden geaccepteerd door de Islam. Denk je dat er in de Bijbel staat dat homo's geen probleem zijn? Echt niet hoor, daarin wordt het net zo hard afgekeurd. Daarbij vind ik het onbeschoft dat hij ergens in die film het geluid van schuren laat horen terwijl de Koran daarvoor in beeld was.
De Koran brengt mij op mijn volgende punt. Als je echt een oordeel wilt vellen over dit onderwerp, vind ik dat je zowel de Bijbel als de Koran, helemaal gelezen moet hebben. Natuurlijk heb ik dat ook niet, niemand hier. Maar Geert Wilders al helemaal niet! Het gaat er namelijk helemaal niet om wat er in dat boek staat. Het gaat erom hoe mensen het interpreteren. En sommigen interpreteren het op een gewelddadige manier. Maar dan spreken we dus over extremisten, en niet over moslims in het algemeen.
Dan wil ik nog enkele citaten geven van Wilders, die werkelijk zonder respect zijn, en helemaal nergens op slaan:
"En de Koran is de Mein Kampf van een religie die anderen beoogt
te elimineren..."
"Islam betekent onderwerping en bekering van niet-moslims."
"Een religie die beoogt anderen te elimineren."
"Als ik minister van Binnenlandse Zaken ben, zou ik het verbod op hoofddoekjes de dag na mijn installatie nog laten ingaan. En laat daarna de hoofddoekjes maar wapperen op het Malieveld. Ik lust ze rauw."
"Als je alle haatdragende teksten uit de Koran zou verwijderen, dan heb je een boekje net zo dik als de Donald Duck."Bronnen:
http://www.ikonrtv.nl/uploads/…ctsheet%20deskundigen.pdf
http://nl.wikiquote.org/wiki/Geert_WildersIk zag ook iemand iets zeggen in de volgende trend:
"De Nederlanders hebben zelf de Moslims hierheen gehaald als gastarbeiders, is het dan gek dat die hun familie meenemen?"Nee, dat is helemaal niet gek. Echter was het nooit de planning dat de moslims die als gastarbeider kwamen ook zouden blijven. Het idee was dat ze weer zouden terugkeren naar hun land van afkomst. Slecht argument dus.
Het klopt overigens wel dat allochtonen vaker misdaden plegen dan autochtonen. De helft van de misdaden worden namelijk gepleegd door allochtonen. Echter, er zijn minder Allochtonen dan Autochtonen, dus procentueel zijn er meer Allochtonen die een strafblad hebben dan autochtonen.
En wil iedereen die voor Wilders is aanraden om eerst mijn eerst genoemde bron te lezen, voor hier op te reageren. Dankjewel.
Die bron is: http://www.ikonrtv.nl/uploads/…ctsheet%20deskundigen.pdf
-
+ 100
Hij geeft genoeg goeie punten aan, van gogh is ook vermoord om een film waar een islamitisch meisje te zien is.
+ 100
voor wilders
-
Onderbouw je reactie...
-
Heeft stephan al gegeven, jij gaat hem in slecht beeld zetten terwijl hij genoeg goeie punten heeft.
Jou reactie is slechts gebaseerd op een 15 minuten filmpje waarin jij hem volledig slecht neerzet.Van gogh is ook vermoord omdat hij in een film een islamitisch meisje bloot liet zien.
Hoor ik je daarover spreken ?
-
2Pharox ik durf te wedden dat hij meer slechte/grappige punten heeft genoemd dan goede maar achja, iemand zwart maken voor zoiets is gewoon niet goed aangezien hij gewoon zijn mening geeft!
-
az
Ik maak wilders niet zwart, hij heeft ook inderdaad slechte punten maar killingdevil zeurt direct over zijn film.
Ik hoor hem niet spreken over een film van van gogh want waarom is hij vermoord en door wie?Inderdaad een of achterlijke idioot die het niet aan kon ging hem er maar voor doodsteken.
Het is gewoon belachelijk dat ze elke keer weer die k*t film omhoog halen erover.
Profeet Mohammed is ook belachelijk gemaakt door iemand, hoor iemand daarover?Kortom laat die film er nou een keer buiten, kijk naar zijn politieke punten.
AOW leeftijd is ook idioot hoog dus geef daarom Wilders +100 voor dat idee.
Er zijn er nog veel meer maar die ga ik niet allemaal opnoemen, zoek ze maar. -
Citaat
"En de Koran is de Mein Kampf van een religie die anderen beoogt
te elimineren..."
"Islam betekent onderwerping en bekering van niet-moslims."
"Een religie die beoogt anderen te elimineren."
"Als ik minister van Binnenlandse Zaken ben, zou ik het verbod op hoofddoekjes de dag na mijn installatie nog laten ingaan. En laat daarna de hoofddoekjes maar wapperen op het Malieveld. Ik lust ze rauw."
"Als je alle haatdragende teksten uit de Koran zou verwijderen, dan heb je een boekje net zo dik als de Donald Duck."deze uitspraken zijn deels wel waar. ik weet niet of je hebt opgelet bij levensbeschouwing op school? maar wij moesten een stukje koran lezen. er staan idd veel haatdragende teksten in en het doel van een moslim is ook om niet moslims te bekeren. waarom plegen moslims die aanslagen? vanuit hun geloof?
[offtopic]meld het even als ik het verkeerd heb[/offtopic]
-
-
Ik stop de discussie vanaf dit punt.
Word nu beetje opgefokt door sommige reacties waar ik beter niet op kan reageren
PVV heeft mijn stem als ze er komen en anders PVDA weer.
CDA mag naar de donder lopen van mij :cheer:
-
idd cda mag weg! PVDA, SP of GROENLINKS zou ik op stemmen als ik 18 was jammer dat de verkiezingen niet na september vielen:(:P
-
-
Ik vind dat dit hele topic gesloten mag worden. Zo'n topic hoort ten eerste niet op zo'n community (zelfs niet in het offtopic gedeelte), en er komen toch alleen ruzie's en racistische opmerkingen (ja die heb je in dit topic van sommige). Ook snap ik totaal niet wat nou precies het doel van dit topic is. Mag dit topic dus dicht?
-
lhmedia @
Wat jij zegt is niet waar. Er staat erin dat het goed goed is om de bijbel etc te lezen.
En dat we met die mensen moeten leven. Dus niet laten bekeren slaan moorden schelden of wat dan ook! -
Ik heb uit respect voor de moslima's in ons land.
Tekst 7 tot regel 100 doorgelezen van de koran.Ik hoop dat jullie ook eens het initiatief ondernemen, zonder dingen te roepen.
7. De Verheven Plaatsen (Al-Aa'raaf)
Citaat4. Hoeveel steden hebben Wij vernietigd! Onze straf overviel hen gedurende de nacht of tijdens de middagslaap.
Citaat5. Toen Onze Straf over hen kwam, was hun roep niet anders dan dat zij zeiden: "Wij waren inderdaad onrechtvaardigen."
Citaat28. En wanneer zij een slechte daad begaan, zeggen zij: "Wij zagen dit onze vaderen doen en Allah heeft het ons bevolen." Zeg: "Allah legt nooit slechte daden op. Zegt gij van Allah, hetgeen gij niet weet?"
Citaat39. En de eersten hunner zullen tot de laatsten zeggen: "Gij zijt niet boven ons verheven, smaakt daarom de straf voor al hetgeen gij deedt."
Citaat41. Zij zullen de hel tot bed en bedekkingen hebben. En zo vergelden Wij de onrechtvaardigen.
Citaat42. Maar, die geloven en goede werken verrichten - Wij belasten geen ziel boven haar vermogen - dezen zullen de bewoners van het paradijs zijn, zij zullen daarin vertoeven.
Citaat45. Die anderen van het pad van Allah weerhielden, het oneffen wensende, en die het Hiernamaals verwierpen."
Citaat68. "Ik breng u de woorden van mijn Heer en ik ben voor u een eerlijke raadgever."
Citaat78. De aardbeving overviel hen en zij lagen uitgestrekt op de grond in hun huizen.
Citaat81. "Gij nadert met wellust mannen, in plaats van vrouwen. Neen, gij zijt een volk dat de perken te buiten gaat."
82. Het antwoord van zijn volk was slechts: "Verdrijft hen uit uw stad, want zij zijn mannen die zich rein willen houden."
Citaat90. En de leidende mannen van zijn volk die niet geloofden, zeiden: "Als gij Shoaib volgt, zult gij zeker verliezers zijn."
91. Daarom greep de aardbeving hen en zij lagen uitgestrekt op de grond in hun huizen.
Citaat93. Daarna wendde hij zich van hen af en zeide: "O mijn volk, ik heb u inderdaad de boodschap van mijn Heer overgebracht en ik gaf u oprechte raad. Hoe moet ik dan om een ongelovig volk treuren?"
94. En Wij zonden nimmer een profeet naar een stad zonder dat Wij het volk er van met tegenspoed en lijden troffen, opdat zij zouden verootmoedigen.
Citaat96. En indien de mensen van die steden hadden geloofd en rechtvaardig waren geweest, zouden Wij zeker zegeningen van de hemel en van de aarde voor hen hebben gezonden, maar zij verloochenden (onze profeet); daarom grepen Wij hen vanwege hun daden.
97. Zijn de bewoners der steden veilig voor de komst van Onze straf over hen, 's nachts, terwijl zij slapen?
98. Of zijn de bewoners dezer steden veilig voor Onze straf die over hen zou kunnen komen, des daags terwijl zij zich vermaken?
99. Zijn zij dan veilig voor Allah's voornemen? En niemand waant zich veilig voor Allah's voornemen, dan het volk dat te gronde gaat.
Ik hoop dat jullie het initiatief ook nemen.
Gewoon uit respect voor het geloof, en om zeker van je standpunt te zijn. Iedereen roept maar wat, zonder feite. Alleen "ik dacht" "Ik hoorde". Ga het zelf is even lezen, dan weet je waar je over spreekt!Hier de bron waar ik mijn citaten uit heb gehaald.
http://www.koranonline.nl/kora…t=2&start_from=&go=zoeken -
Eindelijk eens iemand met een beetje respect voor het geloof, en die dingen echt opzoekt voordat hij verkeerde feiten naar voren brengt.
-
Citaat
Jou reactie is slechts gebaseerd op een 15 minuten filmpje waarin jij hem volledig slecht neerzet.
Van gogh is ook vermoord omdat hij in een film een islamitisch meisje bloot liet zien.
Hoor ik je daarover spreken ?
Jou standpunt is dus gebaseerd op een moord, als ik het goed lees. En ik reageerde op iemand die de film Fitna positief zag. Die moord is niet door die miljoen islamieten die in Nederland leven gepleegd hoor. Dat is door in individu gedaan. Dus dat is echt een waardeloos argument, heel erg waardeloos. Je beoordeeld nu een bevolkingsgroep aan de hand van één enkele individu.
CitaatInderdaad een of achterlijke idioot die het niet aan kon ging hem er maar voor doodsteken.
Het is gewoon belachelijk dat ze elke keer weer die k*t film omhoog halen erover.
Profeet Mohammed is ook belachelijk gemaakt door iemand, hoor iemand daarover?Kortom laat die film er nou een keer buiten, kijk naar zijn politieke punten.
Je hebt het over 'zijn film', en over 'zijn politieke standpunten'. In zijn film laat hij (een gedeelte) van zijn politieke standpunten zien. En als jij zijn film zelf ook al als 'k*t' beoordeeld, houd dat dus gewoon in dat je het niet met hem eens bent op dat punt.CitaatAOW leeftijd is ook idioot hoog dus geef daarom Wilders +100 voor dat idee.
Er zijn er nog veel meer maar die ga ik niet allemaal opnoemen, zoek ze maar.Als je me wilt overtuigen moet je me niet laten zoeken, nee, dan moet je de discussie met me aangaan. En ik kan ook wel roepen dat ik de AOW leeftijd op 65 wil laten staan, terwijl ik niet weet hoe ik dat gat in de begroting ga opvullen (hoofddoeken taks? Maak jezelf belachelijk). Hij heeft één ander standpunt in zijn programma dan immigratie, en gelijk wint hij weer 5 zetels? Wat een onzin.
Citaatdeze uitspraken zijn deels wel waar. ik weet niet of je hebt opgelet bij levensbeschouwing op school? maar wij moesten een stukje koran lezen. er staan idd veel haatdragende teksten in en het doel van een moslim is ook om niet moslims te bekeren. waarom plegen moslims die aanslagen? vanuit hun geloof?
Waarschijnlijk heb je dan ook geschiedenis gehad op school? Wat hebben wij als 'christenen' in Afrika gedaan? Die zijn echt niet uit hun zelf christen geworden, die hebben we gewoonweg hardhandig bekeerd. Ieder geloof kent dat aspect, zoals iedere overtuiging aanhangers zoekt, hebben geloven dat ook. En er is inderdaad een groep moslims die aanslagen pleegt vanuit hun geloof, maar dat zijn lang niet alle moslims, sterker nog, maar een klein deel.
@Iedereen die over allerlei partijen begint: Alsjeblieft een beetje ontopic: Wilders.
CitaatIk vind dat dit hele topic gesloten mag worden. Zo'n topic hoort ten eerste niet op zo'n community (zelfs niet in het offtopic gedeelte), en er komen toch alleen ruzie's en racistische opmerkingen (ja die heb je in dit topic van sommige). Ook snap ik totaal niet wat nou precies het doel van dit topic is. Mag dit topic dus dicht?
We hebben twaalf pagina's vol staan, dus toch wel een beetje behoefte aan dit punt op CP neem ik aan. En daarbij gaat het tot nu toe vrij goed. Ik vind dan ook dat een volwassen community ook over deze onderwerpen moet kunnen praten.
R-Mijnten: Zoals het hoort, eerst onderzoek doen naar het geloof alvorens het te beoordelen.
En begrijp me niet verkeerd. Ik wil ook niet dat heel Nederland wordt volgeplant met Moskeeën. En ik vind ook dat mensen eerst moeten integreren (de taal en de cultuur kennen en accepteren) alvorens hier te mogen blijven. Maar Wilders gaat me echt veel te ver. Hij haalt aanslagen e.d. aan van extremistische Moslims om 'gewone Nederlandse moslims' terug te kunnen sturen naar hun vaderland.
Ook ben ik tegen boerka's. Maar niet tegen hoofddoeken. Een hoofddoek heb ik echt geen last van, ik kan mensen nog gewoon herkennen. Een boerka is iets heel anders, als ik met een bivakmuts de C1000 inloop wordt ik er ook uitgestuurd. Een boerka verbergt ook je identiteit, en dat moet niet kunnen.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!