Wat:
Een layout designen voor een Game Community, die gamenieuws bezorgt voor de PS3, PSP en PC.
Deadline:
Deadline is er niet echt, maximaal een halve maand!
Budget:
Laten we beginnen met €25,- (inclusief slice). Bedrag kan uiteraard hoger oplopen!
Wat:
Een layout designen voor een Game Community, die gamenieuws bezorgt voor de PS3, PSP en PC.
Deadline:
Deadline is er niet echt, maximaal een halve maand!
Budget:
Laten we beginnen met €25,- (inclusief slice). Bedrag kan uiteraard hoger oplopen!
http://www.codedpreview.com/folders/f/8b378bc1/
Deze layout heb ik heel erg lang terug gemaakt.
Wellicht heeft u er wat aan.
Groetjes,
SkyNet :cheer:
Enkele dingen zien er wel goed uit, maar ik vind hem erg leeg. Als je een nieuwe versie zou kunnen maken, zou ik er wellicht over kunnen nadenken;)
En ik neem aan voor de gene die de mooiste layout heeft wordt gebruikt voor de site? waarom hij dus ook meteen gekocht wordt?
MVG Georgo
Welke punten vind u dan leeg?
Want de menu's heb ik klein beetje opgevult met tekst oid ...
Groetjes,
Als ik nog wat tijd heb zal ik er nog wat aan puzzelen.
Groetjes,
Dat zou mooi zijn. Ondertussen nog andere mensen die wat hebben liggen, of willen maken?
Wat me opvalt is dat de prijs gedaalt is?
Waarom?
Ik wil eerst beginnen met dit bedrag;)
Mocht je iets meer verwachten dan zou ik misschien even je budget een beetje verhogen :). :cheer:
Citaat van lars1134http://img514.imageshack.us/img514/4095/naamloosgq.jpg
Mocht je iets meer verwachten dan zou ik misschien even je budget een beetje verhogen :). :cheer:
Is die layout nu serieus of een grap? ^o)
Jah, want als je dit echt als layout laat zien, dan zou ik hiermaar niet aan meedoen
MVG Georgo
Sorry hoor, maar met mijn budget kan ik zeker wel een betere layout krijgen! En zoals er al staat; budget kan oplopen, maar dat is echt als er een perfecte layout is, waar jij dus niet onder valt;)
@Taskforce wat zeg jij: "sorry hoor, maar met mijn budget kan ik zeker wel een betere layout krijgen!" 25 euro is niks daar kun je nog geen drol van een design! wil je deze zin echt kunnen zeggen doe je budget dan maar x10 dan krijg je een mooi design!
En deze zin: "En zoals er al staat; budget kan oplopen, maar dat is echt als er een perfecte layout is, waar jij dus niet onder val" bevalt me ook niet omdat dit suggereert naar als het perfecte er niet in zit betaal ik ook niet. Sorry maar voor dat budget krijg je niet het perfecte dus dit word weer z'n onafgemaakte battle.
Bedankt hoor als ik hier moeite in ga stoppen verlies ik alleen geld. En voor 80% zeker dat deze battle niet word afgemaakt. Eigenlijk is het stelen want je laat mensen zwoegen terwijl als de perfecte layout er niet bij zit word er toch niet betaald.
Zeer jammer...
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 22.02.10 20:40:33:
Toevoeging: Ik zie ook dat er geen deadline is? Wanneer kunnen de mensen dan hun geld innen? Waarschijnlijk nooit!
Ik kies niet "de perfecte layout", maar als die er is betaal ik er meer voor. Leer lezen gozer! En de deadline staat er wel!
Het liefst binnen, betekent dat daarbuiten ook mag en dus kan jij niet zeggen over een halve maand kies ik er 1, want er kunnen dan ook nog mensen daarna komen. Lijkt op deze manier gewoon heel erg alsof jij iets zoekt voor ?25 en als dat niet goed is, betaal je gewoon niet.
Deadline aangepast, zo beter:( Wat kunnen sommige leden hier zeiken zeg!
En als ik een layout niet mooi vind, mag de klant die toch afwijzen of verder laten uitbreiden ofzo?:S Het is toch niet zo dat als iemand een layout zien ik die ook gelijk verplicht moet kopen:S
Nou nee:
-geen deadline
-omslachtige zinnen over de perfecte layout
wijst voor mij op een dood eind
Even op een rijtje hoe een battle werkt:
-Ts stelt de eisen.
-Er komt een deadline.
-Mensen leveren hun designs in.
-Als de deadline is verstreken roept de TS een winnaar uit.
Wil je niet vast zitten aan dat je bij de deadline ondanks dat er alleen lelijke layouts zijn gekomen toch moet betalen. Zet je een verliezersprijs op het kaartje. Dan weet iedereen waar hij aan toe is!
Wat jij zeiken noemt noem ik gewoon objectief tegen deze battle aankijken en concluderen dat deze battle gewoon niet volgens de regels is. Ik houd het bij een halve maand dat zijn 16 dagen. Waarschijnlijk staat dit topic dan ergens achteraf zonder winnaar..
Dus een voorbeeld van een goede battle:
CitaatToon Meer
eisen:
-kleurenschema
-onderwerp
-incl. basing
prijs:
?250 kan oplopen
verliezers:
Als er geen keuze is gemaakt omdat de layouts niet van dusdanig niveau zijn krijgt de mooiste ?50,-. En alle deelnemers een jaar lang gratis hosting op mijn reseller (bij inleveren van een normale layout, dus meer als 2 uur werk).
deadline:
30 Maart 2010
Met vriendelijke groet,
Taskforce
ik ga helemaal mee met stan.
Uiteraard was mijn inzending een grap 8-)
voor 25 euro kan je geen uren werk verwachten van een redelijke designer. Hetgeen wat in de eerste reply werd aangeboden is al 3x zoveel waard. op sitedeals is er niet voor niks een startbedrag afgesproken (tussen 100-200 euro dacht ik). Hier wil ik wel een poging voor wagen.
Het spijt me erg. Ik snap dat je (weinig) budget hebt maar spaar dan maar wat weken verder. Een project kan je niet starten met een layout van 25 euro en dan ook nog sliced. Maak hier iniedergeval een startbedrag van 100 euro van. 25 kan oplopen - Dat schrijft ieder persoon die een laag budget heeft en hoopt nog wat mensen te lokken en hun de hoop te geven dat het budget hoger word. Er zouden hier eens regels gemaakt moeten worden over het maken van een Design battle.
Het spijt me erg van je topic.
Mvg
Lars
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!