kan niet meer inloggen

• Ik kan sinds een uur niet meer inloggen op hotmail, of op windows live messenger. Bij windows live messenger krijg ik het volgende bericht:

Citaat

Het aanmelden bij Windows Live Messenger is mislukt, omdat er een probleem is met je Windows Live ID.

Foutcode: 80048831

Als ik me aanmeld op Hotmail, wordt er eerst iets heeel lang geladen en dan krijg ik het bericht:

Citaat

Windows Live Network is niet beschikbaar via deze site om een van de volgende redenen:
    Er is een probleem opgetreden op de site
    De site maakt geen deel uit van Windows Live Network
    U kunt:

U kunt zich aanmelden of registreren bij andere sites op Windows Live Network of het later nogmaals proberen op deze site.

Ik heb dit probleem nog nooit gehad, en na enige research op Google, kwam ik er achter dat bij verschillende mensen het wachtwoord is verlopen, dus bij mij kan dit ook het geval zijn. Ik wil best mijn wachtwoord veranderen, maar ik kan niet inloggen! Geheime vraag en antwoord weet ik ookal niet meer, want dit email adres is al ongeveer 5 jaar oud, en het email adres is ook nog gekoppeld aan een andere email adres van mij zodat ik maar 1x hoef in te loggen, maar die logt dus ook niet in. Weet iemand wat het probleem is?:S

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • google eerste hit:

Ook nog even een oplossing voor foutcode 80070057 gegoogled en dit gevonden:

Windows Live Messenger 9.0 (Beta) Error 80070057 - Solution

On Windows XP:
    Delete the files under
    C:\Documents and Settings\%Username\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Live Contacts
    but NOT the %Username@[msn]/[hotmail]/[live].com files.

On Windows Vista
    Delete the files under
    C:\%username%\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Live Contacts
    but NOT the %Username@[msn]/[hotmail]/[live].com files.

Maar weet niet of dit werkt, want dit probleem had ik zelf dus niet.... succes

• Hij bedoelt de datum van je pc, hij had 2007 nog staan ipv 2010 en dan denkt prolly Windows Live server er klopt iets niet.

Dus controleren als je de tijd goed hebt. Mare uhm weet niet als je deze code ook kan krijgen als iemand je MSN freezed?

• Citaat van TaskForce

Mijn datum staat gewoon goed:O

weet je dat heel zeker?:p dat dacht ik ook ik keek er half overheen toen ik nog een keer keek zag ik het pas het is vandaag 22 februari 2010 he:p

• Het is al gefixt, ik moest een validatie formulier invullen en zoveel mogelijk informatie geven, daarna stuurden ze een link naar een andere email waarmee ik wachtwoord opnieuw kan stellen.

lhmedia

Jammer genoeg ben ik niet zo dom als jou XD

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!