Ik kan sinds een uur niet meer inloggen op hotmail, of op windows live messenger. Bij windows live messenger krijg ik het volgende bericht:
CitaatHet aanmelden bij Windows Live Messenger is mislukt, omdat er een probleem is met je Windows Live ID.
Foutcode: 80048831
Als ik me aanmeld op Hotmail, wordt er eerst iets heeel lang geladen en dan krijg ik het bericht:
CitaatWindows Live Network is niet beschikbaar via deze site om een van de volgende redenen:
Er is een probleem opgetreden op de site
De site maakt geen deel uit van Windows Live Network
U kunt:
U kunt zich aanmelden of registreren bij andere sites op Windows Live Network of het later nogmaals proberen op deze site.
Ik heb dit probleem nog nooit gehad, en na enige research op Google, kwam ik er achter dat bij verschillende mensen het wachtwoord is verlopen, dus bij mij kan dit ook het geval zijn. Ik wil best mijn wachtwoord veranderen, maar ik kan niet inloggen! Geheime vraag en antwoord weet ik ookal niet meer, want dit email adres is al ongeveer 5 jaar oud, en het email adres is ook nog gekoppeld aan een andere email adres van mij zodat ik maar 1x hoef in te loggen, maar die logt dus ook niet in. Weet iemand wat het probleem is?:S