• Wat betreft jullie zeggen over het CDA: Luister eerst eens wat hij zegt. Hij zegt dat hij een coalitie met de PVV niet uitsluit, omdat je zoiets niet kunt doen met een democratische partij. Daarbij zegt hij wel dat het hem zeer onwaarschijnlijk lijkt dat CDA en de PVV tot een coalitie akkoord komen. Gewoon volgens het boekje dus. Zeggen: PVV sluiten we uit is ook alleen maar om stemmers te winnen.


    Eén ding is zeker: Ik stem niet op de malloot Geert Wilders, en niet op de idioot Wouter Bos.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • CDA gaat hem ook niet meer worden hoor killingdevil.


    Ze hebben het nu verpest en zijn veel beloftes niet nagekomen.
    Dus geef ons maar 1 hele goeie reden om CDA nog een keer te laten winnen.
    Ik stem (mocht het komen) toch op de PVV en anders rita verdonk.
    Jan peter kwalkenende maakt er een rommel van en komt niks na dus mijn stem krijgt hij zeker niet.

    PostCounter: 0 - 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000


    Project vendettagame.com:
    10% klaar

  • Citaat van Pharox

    Dus geef ons maar 1 hele goeie reden om CDA nog een keer te laten winnen.


    Het is de grootste Christelijke partij, dus indien je christelijk bent dan zul je hoogst waarschijnlijk op die partij kiezen, ongeacht hun acties in het vorige kabinet.

    CMS Slim creator
    Original YC creator
    Six-Six-Six creator


    Sinds Crime-Scripters een Crime-developer.

  • Joker
    Dan vergis jij je, ik ben zeker christenen, maar zal echt niet op die kwakzalver stemmen.
    Hoeveel beloftes heeft hij gemaakt die hij niet eens nakomt.


    Sorry maar dit is mijn mening :cheer:

    PostCounter: 0 - 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000


    Project vendettagame.com:
    10% klaar

  • het enigste wat christelijk is aan cda is de c voor de rest is er niks christelijks aan :p christenunie en sgp zijn de enige echt christelijke partij.


    daarnaast stem ik zeker niet op balk elende ik zou nog eerder op me zelf gaan stemmen ( dus wie heeft er zin om schreeuwlelijk te spelen en is ouder dan 18 :p )

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!