Nederland schokt, koningendag

  • Het is inderdaad een triest voorval. Dat iemand zoiets kan begaan kun je je haast niet voorstellen.


    Ik vind het wel jammer dat die kerel dood is gegaan, zijn motief was erg interessant, en daarnaast weten we nu niet 100% zeker of hij het in zijn eentje heeft gedaan. Zo iemand moeten ze gewoon een paar klappen verkopen, net zolang tot hij alles zegt.


    Hij was overigens echt niet meer vrij gekomen, 6 moorden (Waarvan misschien enkele doodslag), en wie weet hoeveel aanklachten nog meer. Daarnaast, als deze man wel zou vrij komen, was het ten eerste een schande: Alleen daarom zal hij al zijn hele leven zitten opgesloten (net zoals moordenaars van bijvoorbeeld politieke personen vaak langer vast zitten dan moordenaars van gewone burgers (heeft met het motief te maken)). En mocht hij dan al vrijkomen, zal hij toch geen normaal leven meer kunnen leiden, en misschien zelfs wel worden vermoord (terecht overigens, gek dat hij is).



    Gewoon jammer dat één iemand het voor bijna heel Nederland kan verpest, maar helaas valt hier niet tegen te beveiligen.

  • Virgo hoe staat het er op dit moment met diegene voor? Of weet je dat niet precies.


    De man zou 30 jaar krijgen stond in het Noord-Hollands Dagblad, maargoed ik hoop dat hij geleden heeft, het is gewoon vrselijk.


    Koninginnedag wordt niet meer zoals het was, en misschien was dit wel de laatste van onze Koningin Beatrix

  • Citaat

    De man zou 30 jaar krijgen stond in het Noord-Hollands Dagblad, maargoed ik hoop dat hij geleden heeft, het is gewoon vrselijk.


    30 jaar staat er op een aanslag plegen op de koninklijke familie, daar komen de moorden dus nog bovenop...

  • Heb net de video's bekeken en ben helemaal overdonderd over deze gebeurtenis.
    De discussie over hoeveel jaar ie zou krijgen(als ie nog leefde tenminste..) kun je niet over uitspreken, maar pak maar zo'n 90 - 130 jaar = levenslang.


    Voor de rest blijft het een tragedie die vergeleken kan worden met wat er zoal nog is gebeurt.
    Gekken lopen overal rond, maar ik denk eerder dat deze (zelf)moordenaar - terrorist een inzinking te verwerken kreeg door zijn ontslag enz. natuurlijk is dat niet een motief om zomaar wat mensen te doden, maar hij zal niets anders geweten hebben dan zo'n belangrijke dag te vernielen.


    We kunnen hier eeuwig over blijven praten, discussiëren en ons medeleven betogen. Maar dit forum wil het wat aangenaam houden.


    Ik zou zeggen richt een site op waar slachtoffers, naaste familie e.d. terecht kunnen of zo.


    Zeg nu niet dat ik respectloos ben omdat ik dit topic sluit, ik weet dat het erg is, en niet menselijk. Maar kijk, al die tragedie gaat weer een andere psychopaat aanspreken om zelf mensen te vermoorden(geloof me zoiets ontstaat uiteindelijk!).
    Dat is waar zo'n mensen op kicken, aandacht ...



    Aan de doden : Rust In Peace (buiten de dader: burn in hell!) , aan de slachtoffers en familie enz. gecondoleerd met dit tragisch gebeuren, ik hoop dat jullie dit ooit kunnen verwerken, het zijn zware tijden.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!