Xnova Redesigned Medewerker

  • Beste Cp'ers,


    Met helaas is de maker van de mooie en uitgebreide Xnova (redesigned) gestopt met het werken aan Xnova. Gelukkig heb ik over mogen het project over mogen nemen op de plek waar hij gestopt is.


    Met de geschatte release date van de nieuwe versie (redesigned) in April 2009 moet er nog het een en ander gebeuren. Daarom dit topic.


    Ik zoek namens 1 a 2 personen die volkomen vrijwillig (net zoals ons - de rest van het team) mee te werken aan dit mooie project. Het gaat hier om de zoektocht naar een nette en vooral ervaren scripter. Wij zoeken iemand die ons kan helpen.


    Met aanmelding moet je hiermee instemmen:


    - De engelse taal volledige beheersen en kunnen typen. (het spel + het team is engels/amerikaans)
    - Willen werken aan clean scripts. (geen tekst en copyright in de scripts - medewerking word verwezen in de teampagina en in elke versie van de game)
    - Willen werken aan 1 ding tegelijk. Wij zoeken geen personen die half werk verrichten en dan aan iets anders verder gaan. Je gaat pas verder als het ene ding af is en helaas niet eerder.


    Zoals eerder vermeld is de medewerking volledig vrijwillig. Je zal voortdurend contact moeten houden met de andere scripters en de community upto date houden!


    We weten dat het heel wat disipline en tijd kost.


    We hopen op wat interesse!~


    Mvg


    Lars (Zoria)

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • [offtopic]Nee, inderdaad, helaas niet :( Je kan Nederlands wel beter als moedertaal hebben, dit is namelijk één van de lastigste talen[/offtopic]


    Dus je krijgt er helemaal niks voor? Niet eens een paar zakcenten?
    Laat dan maar, wie gaat zich nu inzetten voor een project waar je geen *** van krijgt?

  • Mensen doe eens rustig.


    Ten eerste:


    - Ik ben twee-talig opgevoed (vader+moeder uit engeland en familie in nederland) Mijn moedertaal is Engels.
    - Ten tweede Ik duld geen onnodig commentaar! Ik wil sirieuze antwoorden en geen kindergezwets. Je krijg ten eerste je naam (met link naar mogelijke site) op zowel de site als in het spel.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 02.02.10 18:31:01:
    @larsisgoed


    Zoals je weet heeft Xnova geen winst in gedachte net zoals Crimesource werken wij aan een gratis source voor iedereen. Donaties en dergelijk word natuurlijk eerlijk verdeeld!


    SkyNet


    Dit soort reacties beginnen wat cliche te worden vind je ook niet? totaal niet nodig! Met maar 1 gramaticale fout vind ik dat ik het best goed deed ;)

  • Even aan de rest van de mensen hier,


    XNova is ver van een criminals programmatie die je zal tegen komen deze programmatie kost tijd om onder de knie te krijgen vooral om er aan mee te werken voor dat jullie jezelf allemaal laten meeslepen bedenk goed wat je doet.

  • Kan ik wat voorbeelden zien van de scripts?
    Want heb misschien wel intresse!

    School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.


    Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML


    Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!