Slice actie
- Joshua
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Waarom:
Ben zowat voor veel zaken, vaste klant bij je :cheer: , jij hebt me layout gemaakt, dus jij weet perfect hoe alles tot z'n recht komt.
Voorbeeld: You know wich one, -
Verwacht wel wat meer inzendingen (c)
-
Ik heb nog wel een layout, maar die heb ik pas af op Vrijdag/Zaterdag, dus als je wilt wachten tot dan; graag!
-
Hallo Joshua, leuk dat je zo'n actie opzet.
Waarom:
Ben een tijdje geleden begonnen met designen, en heb voor me zelf ook een portfolio layout gemaakt. Ik wil graag mijn design kunsten delen met andere, en wil voor de eerste keer in me leven een portfolio site over me zelf hebben. Vandaar zou ik deze layout graag willen laten slicen!De layout:
http://i49.tinypic.com/2d15rsz.pngBij deze hoop ik kans te maken!
Met vriendelijke groeten,
SvenB:cheer: -
Inzenden kan tot zaterdag 12:00 in de middag!
-
Waarom : Ik kan zelf niet slicen/Basen . En op me website zit niet zo'n mooie Outgame . Maar iemand had dus een mooie psd layout voor me gemaakt . Daarom wil ik het u graag laten Slicen/Basen . Ik hoop dat ik kans maak
Voorbeeld : Heb ik nog niet :P.
-
Waarom:
Ik loop al 3/4 weken rond met deze layout, maar ik kan maar geen baser vinden. Ik heb momenteel geen/weinig geld dus vandaar dat ik niet veel kan uitgeven hiervoor. Als je deze layout wil slicen kan ik zelfs nog wel wat belletjes erbij doen.
-
Waarom; Ik heb zelf veel te min tijd waardoor ik deze layout niet goed kan slicen, en hij komt in het systeem van 123portfolio.nl (Dus gratis beschikbaar voor leden)
Voorbeeld; http://i49.tinypic.com/fdbwb6.gif
Hopelijk word ik hiervoor verkozen zodat de nieuwe 123portfolio.nl snel online kan komen (zelf moet ik nog div functies en de nieuwe layouts in het systeem plaatsen (h) -
Waarom; Omdat ons budget erg laag is en het voor een mooie en leuke site is.
Voorbeeld; Ik pm je de link zometeen -
Heb even mijn vorige reactie verwijderd zodat ik het kan mededelen. De winnaar is Xreativ, niet getreurd ik heb besloten deze actie opnieuw te doen zodra ik deze heb gesliced.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!