Waarom is banditi slecht?

• Ben het 100% met je eens Killingdevil.

Goed dat je er even een artikel over schrijft, veel mensen die deze source gebruiken wisten dit nog niet, jammer dat sommige mensen dat niet waarderen zoals Stefan ;)

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • CrimeWasted flikker alsjebieft op en verpest de topic niet, Probeer die zooi eerst zelf uit in je phpmyadmin dan kom je er ook wel.

Edit:
    Wouw CrimeWasted edit zijn bericht zodat ik op me kop zal krijgen. Hij had er een script staan en vroeg wat hij moest doen.

• Ik vind dit topic eerder aandachttrekkerij. Waarom zou je hier op ingaan? Iedereen die realiseert zich dit wel. Ik vind dit echt té overdreven..

En om dat nou in een pdf te stoppen vind ik al helemaal gek.. Het ziet er niet netter uit hoor :).

• PDF ziet er vind ik wel netter uit, dat en het feit dat zowat alle beetje waardige bedrijven manuals in PDF doen, zoals The game creators en bij games zelf zijn manuals ook steeds vaker in PDF, niet te vergeten E-books etc.

Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

• PDF is gewoon een makkelijk formaat. Als je moeilijk gaat doen over in welk formaat het staat, dan weet je volgens mij gewoon geen betere argumenten tegen.
    Tevens wat de boel in PDF zetten voor mij makkelijker dan alles met UBB-codes hier op het forum plaatsen.

En blijkbaar realiseert niet iedereen dit zich, anders gebruik je zoiets als banditi niet. Ik heb overigens echt geen behoefte aan aandacht, maar de fouten in de source van banditi daarin tegen juist wel.

Iedereen die wel een normale reactie heeft geplaatst, bedankt.

• PDF is een beter formaat als de .doc(x) e.d. van Word.
    PDF word veel gebruikt voor verspreiden via internet..

Zelf gebruik ik banditi ook niet meer, en ben bezig met een eigen crimegame te schrijven, wederom voor de verkoop omdat ik geen Crime games meer wil starten.

• Citaat

Killingdevil, waar het om gaat is dat iedereen met gejatte/geripte scripts werk, zie forum banditi, maar je vraagt je niet af of er ook mensen zijn die er voor betaald hebben.

Hij zegt eerst dat iedereen gejatte scripts gebruikt, en daarna dat er ook mensen voor betaald hebben.

Citaat

Helaas ben ik het niet met je eens Killingdevil
    ..
    Dat de code slecht en onoverzichtelijk is ben ik volkomen met je EENS.

Hij was het niet met me eens, maar toch weer wel?

Citaat

Het verdienen heb je wel gelijk in want we lopen met iemand anders zijn werk te pronken.
    ..
    Over het portomonee gedeelte ben ik het ook niet mee eens helaas.
    Tel maar eens hoeveel ZELF gemaakte crimes er op het web staan.

Dit spreekt zichzelf ook tegen... En ik had het over de banditi-source, niet over de zelf gemaakte spellen.

Wil je nog meer weten?

• Hoezo is dat tegenspreken.
    Dat izjn gewoon meningen over verschillende punten.

Hij is het met iets niet eens maar hij is het wel met je eens op het vlak van de onoverzichtelijkheid.

Vind je het leuk staan ofzo om te zeggen dat iemand zichzelf tegenspreekt want het slaat natuurlijk nergens op

• zal het nog een keer posten:

Hoezo is dat tegenspreken.
    Dat izjn gewoon meningen over verschillende punten.

Hij is het met iets niet eens maar hij is het wel met je eens op het vlak van de onoverzichtelijkheid.

Vind je het leuk staan ofzo om te zeggen dat iemand zichzelf tegenspreekt want het slaat natuurlijk nergens op

• Omdat ik het zo nutteloos vind dat je dit doet.
    Ik vind persoonlijk dat jij alleen maar beetje aandacht aan het trekken bent.
    Heb ik overigens ook al eerder gepost.

• Dat is dus nog steeds geen inhoudelijke reden. Aandacht trekken slaat helemaal nergens op. En waarom is dit nutteloos? Wees eens blij dat iemand eens iets doet voor deze site.

Maar er is dus niks inhoudelijks waar je het niet mee eens bent? Dan zijn we uitgepraat.

• Ik doe wel iets voor deze site... Ik heb een artikel geplaatst, met informatie erin. Deze informatie is nuttig, dus hebben mensen er iets aan.

En, deze site gaat niet over de banditi-source.

Heb nog steeds niks inhoudelijks gehoord. Snap dat het moeilijk is hoor, keep on trying.

• Je hebt niks inhoudelijks gehoord omdat de hele inhoud van die hele PDF nergens op slaat.
    Mensen die op het niveau zitten dat ze ook echt iets aan bugs kunnen doen snappen die dingen ook wel zonder zo'n PDF.

• Ga je ruzie lekker via PM uitvechten ofzo..
    Ik geef niemand van jullie 2 gelijk, maar aandacht trekken vind ik wel hier passen (bij beide personen tijdens de ruzie!)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!