Gezocht

• Jerre. geef mij de eisen die je hebt en waar het voor moet zijn, beetje info hoe je het wilt en ik zoek/stel een cms voor je samen helemaal gratis, vind het schandalig dat mensen je hier geld willen aftrekken.
    steek die 70 euro maar in een mooi layoutje, domeinnaam of een paar extra aanpassingen aan je site dan.

Pm maar voor info, want ik ga niet de moeite nemen het hier met die geldzuigendepijpers te bespreken

PS, koen, ik heb een screenie dus censuren heeft geen zin.
    wees dan tenminste niet zo laf en zet er tenminste bij, bewerkt op <datum> door <naam>. zodat we niet sneaky hoeven te zijn

Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

• Laeresh doe asjeblieft even normaal.
    Ik ben al paar maanden bezig in me vrije tijd aan een eigen gemaakte cms. Hier heb ik ook voor moeten researchen en nog veel meer. En hij is nog lang niet klaar. Wat jij gaat doen is alleen een cms zoeken die gratis is. Ik heb het over een zelf gemaakte iets waar ik dus ook me tijd in heb gezet. Dus kraak asjeblieft niet iedereen af!

School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.

Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML

Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

• Citaat

Jerre. geef mij de eisen die je hebt en waar het voor moet zijn, beetje info hoe je het wilt en ik zoek/stel een cms voor je samen helemaal gratis, vind het schandalig dat mensen je hier geld willen aftrekken.

Oftewel, een OS/Rip iets pak je dan..
    Ik maak het helemaal uniek, en het zal niet een 100% CMS zijn, maar wel een soort van8-|

Edit:

Citaat

Pm maar voor info, want ik ga niet de moeite nemen het hier met die geldzuigendepijpers te bespreken

En ga jij eerst eens normaal taalgebruik leren.. BTW, heb het even gemeld..

• NielsB,
    Ik wil deze persoon alleen maar proberen te voorkomen dat hij opgelicht word.
    en aan jouw reactie kan ik al direct aantonen dat het jouw weer om het geld gaat. geef mij dan maar liever een gratis CMS ( opensource is echt wel beter dan jouw kleine projectje, tenzij je het tegendeel kan bewijzen ).

Durk, mijn taalgebruik is mis omdat ik de waarheid zeg ?
    hoe moet ik het dan vermoorden, het gaat hier veelal om geldafpersende mensen die je proberen te bedriegen en er met je centen vandoor gaan, kost meer moeite om te typen en dan ga jij toch weer zeiken dat het met "normaal taalgebruik" moet.

Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

• Laeresh..
    Ik licht zeker niet op, het is niet het eerste systeempje wat ik zou bouwen, ik maak elk systeem opnieuw uniek, en ga niet van me eerdere websites afkijken.
    Steeds de nieuwe technieken die ik leer, toepassen en dergelijke, en niet OpenSource gebruiken.
    Voor ik de scripts geef, is het al volledig getest, en meestal kost ik niet meer dan €25 omdat dat een mooi bedragje is (vind ik).

• Iedereen let in het vervolg op het taalgebruik denk eraan dat hier nog 'jochies' zitten, en met schelden kom je sowieso al niet ver...

Dit lijkt mij dan ook dat Jerre iemand heeft gevonden en dit topic dicht kan ?
    Zo niet stuur dan even een PB aan een van de crewleden, dan openen ze deze topic terug.

- Dein

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!