fout berichten:

• Beste cp leden,

Mijn berichten beantwoord systeem en quote systeem werkt momenteel niet goed. Kan iemand mij hier misschien mee helpen?

PHP
    <select onchange="location.href=""+this.options[this.selectedIndex].value">
    							<option value="">Selecteer</option>
    							<option value="?pagina=Berichten/verstuur&naar='.$bericht['van'].'&onderwerp='.urlencode("Re: $bericht['onderwerp']").'">Beantwoorden</option>
    							<option value="?pagina=Berichten/verstuur&naar='.$bericht['van'].'&onderwerp='.urlencode("Re: $bericht['onderwerp']").'&bericht=van:'.$bericht['van'].'<br>[quote]'.$berich['bericht'].'[/quote]">Quote</option>
    						</select>

Het heeft volgens mij te maken met het geen dat in de option balk staat

Met vriendelijke groet,

Luc

• Het gaat al fout omdat jij php in html laad zonder dat je php tags gebruikt.. Misschien wel slim om dit te doen?

Voorbeeld:
    <option value="?pagina=Berichten/verstuur&naar='.$bericht['van'].'&onderwerp='.urlencode("Re: $bericht['onderwerp']").'">Beantwoorden</option>
    <option value="?pagina=Berichten/verstuur&naar='.$bericht['van'].'&onderwerp='.urlencode("Re: $bericht['onderwerp']").'&bericht=van:'.$bericht['van'].'<br>

Citaat

'.$berich['bericht'].'

">Quote</option>

Als je goed kijkt zie je '. $bericht['van'] .' maar dit gaat niet werken als je het niet binnen php laad.
    Dus <?php echo $bericht['van']; ?>

En zo bij nog een paar van je stukjes code.

School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.

Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML

Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!