ik heb hem voor de lol geupload maar nu geeft die een 500 internal server eror, ik heb uitgezocht waar dat aan ligt, .httacces Hoe kan ik dit maken?
targetpay crime source
- SilenSchaap
- Closed
-
-
-
Inderdaad pim.
Zitten inderdaad scripts tussen die toen waren gefixt bij ons.
Maar ja wat je zegt niet betaald. Graf nick!:@Maar misschien dat je mee mag helpen met een naamgenoot van mij.
maar moet je maar vragen. -
Die 500 komt door .htaccess, heb hem ook al vaak gehad
Weet hoe je hem moet oplosse, pb maar
-
Heeft iemand hem al online gegooid?
-
Als je 500 krijgt staat multi views uit en of register globals.
-
Dan is je apache server gewoon niet goed geconfigureerd.
-
het script maakt speciaal gebruik van multiviews waardoor die htaccess niet te groot wordt.
Wat jesse zegt klopt, je moet de volgende dingen aan hebben voor multiviews: Options Indexes FollowSymLinks MultiViewsMaar we hebben hier ook een makkelijk middel voor uitgevonden.
Door in je htaccess het volgende te hebben:
Options Indexes FollowSymLinks MultiViews AllAls ik het goed heb staat dit er standaard in.
Dus hij zou moeten werken, zover ik weet heb ik nooit problemen gehad met de register globals dus daar zou het niet echt aan moeten liggen.Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.04.09 23:32:54:
Ik heb hier nog wat liggen hoe het moet.
Dan zou ik even zeggen hoe die htacess eruit ziet.PHPAddHandler php5-script php AddType text/html php Options +All +MultiViews php_flag register_globals on
Ik zie dat register_globals toch wordt gebruikt.
Maar hiermee werkt de siteNieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.04.09 23:34:56:
Ik kan hem als ik wil wel weer online gooien maar ik denk niet dat ik daar zin in heb aangezien het tijd geleden is en er zaten wel aardig wat bugs tussen. -
Download maar gewoon niet.. Is volgens mij de grootste onzin ooit, die lui willen vast meer centjes verdienen aan nix!
-
Zover ik nog weet van vroeger zitten er nog zoveel niet opgelost bugs.
Dus ik weet niet hoe het nu zit, maar ik denk dat er nog zat in zitten.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!