Hallo,
heeft iemand een pokersource zoals pokerstars.nl. Zo ja zou iemand een demo hier willen posten.
Mvg, Jordy
Hallo,
heeft iemand een pokersource zoals pokerstars.nl. Zo ja zou iemand een demo hier willen posten.
Mvg, Jordy
Ten 1e denk je toch niet serieus dat als iemand zo'n script heeft dat diegene hem Hier GRATIS gaat posten he?
Voor dit soort sources mag je dik geld neer leggen
Zo een source is minimaal 20000 euro waard ik zou het als ik jouw was maar bij een simpel php scriptje houden.
:slotje:
scarface, heb je de mededelingen wel gelezen?
Citaat- Suggesties om topics te sluiten zijn niet toegestaan; de crew beslist wanneer een topic wordt gesloten. Wanneer er iets verkeerd gaat in een topic report je wat er verkeerd gaat, niet wat de sanctie moet zijn
Dat ":slotje:" is een suggestie ervan, en is tegen de regels in. Voortaan dus de report functie gebruiken als jij denkt dat dit op slot moet!
Als je hier een reactie op terug heb, handel ik dit graag af via PB!:)
De vraag is of iemand een demo hier kan zetten. Over geld word nog nog niet gesproken.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 08.01.10 16:40:02:
Citaat van scarfaceZo een source is minimaal 20000 euro waard ik zou het als ik jouw was maar bij een simpel php scriptje houden.
:slotje:
Misschien heb ik wel 20000 er voor over dus geen vooroordelen graag!!!
Ten 1e geef ik alleen een reactie.. En er stond niet in dat het om een DEMO ging.. dus voortaan wat duidelijker je beginpost opstellen..
er is wel zo'n systeem voor iets minder dan 20.000 dezelfde die gangcity.nl gebruikt maar waar je hem kan kopen weet ik zo 1 2 3 niet.
Ik heb wel zo iets, waarmee ik aan het experimenteren ben.
http://poker.gamecoll.com
Nice scripts Koen, heb je deze gekocht of zelf gemaakt?
Beide, is een project van 1 van onze projectleiders, gebaseerd op een source die we eens ergens aangeschaft hebben.
Maar wat je daar ziet is niet de nieuwste versie, maar soit.
php poker gebruikt k.rens maar ja
Laatst stonden er licenties te koop op ik geloof sitedeals voor een poker source. Hij vroeg er geloof ik rond de 50 voor.
Groetjes
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!