New Site

• Kijk, nu mag hij miss een hekel aan me krijgen maar ik heb een hekel aan mensen die misbruik proberen te maken van bedrijven zoals unicef en kwf. kanker bestrijding.

Als de bovenstaande 3 reacties onterecht waren had je allang gereageert aangezien je al de heletijd op cp bent en ook wel switcht van paginas (gezien in online ledenlijst)

groetjes

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Jullie hebben nog niks gezien van de website of jullie hebben al een oordeel klaar. Misschien heeft hij wel goede bedoelingen? Laat hem zijn site maken als er dan alsnog blijkt dat het niet deugt hebben jullie nog een reden maar dit is gewoon een vooroordeel.

• Mijn mening is dat hij sowieso dus al een slechte naam heeft op cp door het bedriegen van mensen. Daarnaast kun je als 17 jarige dit niet beginnen. Zoals je ziet is hij al de heledag on maar hij durft zijn reacties niet meer online te publiceren. Dit lijkt mij genoeg reden? Overigens switcht hij dus wel pagina's dus hij kan niet zeggen dat hij het had laten aanstaan.

Maar goed,
    suc6 met bedrog ofzo?

• scarface Kan je even citeren waar hij vraagt om jullie mening. Hij vraagt om ideeen dat is wat anders ;)

@ RiiCk Waarom zou je dit als 17 jarige niet kunnen beginnen? Het is inkomsten generen op de een of andere manier en dit weer te doneren aan goede doelen. Kind kan de was doen of niet?

• Jellev2 Ik houdt wel van een goeie discussie. maar, denk je dat de kvk het toelaat dat een jongen van 17 dit zal doen? Daarnaast kun je gewoon doneren op de officile websites van unicef etc. Daarnaast geeft hij aan dat hij dit in samenwerking doet met de postcodelotterij? Kom op dit zegt tog genoeg denk je dat de Nationale nederlandse postcode lotterij mee stemt in zoon website door een jonge, jonge van 17 jaar met geen enig ervaring heeft in scripten, designen, sociale kennis, Kennis van kwf kanker bestrijding, unicef en admininstratief/juridich gebied en al helemaal niet bekend is onder het nederlands volk? Overigens is de jongen hier al 4/5 keer betrapt op oplichting van leden op cp.

Slechte promotie?

Groetjes

• Ik zet mijn twijfels bij de eerlijkheid van dit topic, maar zolang er niets is bewezen, gaat het topic niet dicht.

Ik wil wel van de TS per direct via PB zijn gegevens ontvangen. Denk hierbij aan volledige naam, leeftijd en woonplaats. Ook je KvK nummer, mits je daar werkelijk bent ingeschreven. Mits dit niet voor vanavond 22.00 uur aan mij is doorgegeven, gaat het topic hoe dan ook dicht.

Nu ontopic.

• Nee, 18 hoef je niet te wezen als je maar wel degelijk met een goed plan komt. Tuurlijk dit is een goed plan maar zoiets laten ze helaas niet over aan jongens van 15/16/17/18 ofzo. Hiervoor zal je ook wat meer vertrouwen moeten winnen bij grote bedrijfen etc. Overigens is het grote onzin dat de jongen in samenwerking zal zijn met de postcodelotterij.

• Vrij leuk initiatief.

Idee:

Maak uitgebreid profielengedeelte waarop staat hoeveel en aan wie je gedoneert hebt. Verder een signature generator waar je het dan vervolgens op forums kunt showen etc...

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!