is t admn paneel eral?
Banditi Debug Topic #2
- Jesse.H
- Closed
-
-
-
Nee, ik krijg Jesse niet te pakken, hij heeft het gemaakt, en ik zou het posten..
Maar hij zit waarschijnlijk in een toetsweek (ook al zit hij in de 1e!)
Als ik hem te pakken heb vraag ik het echt meteen!!Sorry voor het ongemak,
Larsisgoed9 (Lars Groot)Heb hem te pakken!!!!
WAIT!!Edit:
hier je tekst -
Ik wacht wel effe tot dat je m gepost ehbt:D
-
Sorry, maar Jesse heeft een probleempje, waardoor hij niet aan het admin script heeft gewerkt. Enkel het user bewerken, en (hulp) admin maken is toegevoegd.
Sorry!Lars Groot (Larsisgoed9)
-
Oke dan, wanneer zal ie dan worden gepost?
-
Dat is afhankelijk van Jesse, hij maakt hem, en ik moet hem enkel testen ;).
Maarre, het word een uitgebreid admin script, dus dat kan denk ik nog wel een week duren.
Helaas hebben wij ook nog school, en ga ik volgende week de hele week op vakantie, dus de vraag is of die daarvoor gepost is.Met vriendelijke groeten,
Lars Groot (Larsisgoed9)
-
Oke, ik wacht rustig af tot dat hij beschikbaar is
-
Ja, bedankt eveneens
-
Hoe zit het met deze bug?
CitaatVliegveld/station: Als je naar Catania reist, zegt die dan je in Corleone bent en andersom.
-
Citaat
Hoe zit het met deze bug?
Is al gefixt, in right_column.php zijn Catania en corleone omgedraaid.
-
Ik ben opzoek naar een Secret link cleaner bug fix, als je een sl cleaner koopt gaat er geen geld af:S?
-
Waarom gebruikt tegenwoordig iedereen deze source...? Het ziet er inderdaad leuk uit.. Maar echt elke maffia site die ik momenteel bezoek heeft deze source..
Ik was daarnet ingelogd op een spel waarin ik spelers al berichten zag plaatsen dat ze dit spel al op 3 andere sites hebben gezien..De mensen die tegenwoordig nog Bulletstar source gebruiken zijn weer uniek lijkt het wel... Allemaal de source downloaden en uploaden is leuk... Maar denken jullie nou echt dat het het serieus geld gaat opleveren als iedereen deze source gebruikt..?
Nou nee, ik heb de source een week online gehad waarop 11 vaste spelers hebben gevraagd alsjeblieft weer de oude source terug te zetten omdat deze source tegenwoordig voeral te vinden is..Maar goed doe er mee wat je er mee wilt doen:)
Groetjes
-
Nou beul, als jij de layout veranderd en bugs oplost etc, kan het aardig nog wat geld opleveren...
En je krijgt ervaring, door bugs op te lossen als je het zelf doet. -
Inderdaad, en als je er zoals ik nog nieuwe opties bij maakt, word het helemaal leuk!
-
Klopt dan wel ja.. Maar momenteel doordat iedereen hier updates enz gaat posten kan iedereen een source downloaden en uploaden..
Vervolgens gaan ze de wel goed lopende spellen vol spammen met berichtjes.. En zo is geen één spel meer geloof waardig..Helpen met het oplossen van bug fixes vind ik wel een goede zaak maar complete sources posten enz vind ik persoonlijk te ver gaan...
Sowieso de mensen die het oplossen helpen de mensen die het downloaden.. Jij doet het werk door een bug te posten en op te lossen en andere downloaden het en uploaden het vervolgens op hun site... Om vervolgens geld te verdienen...Maar dat was mijn mening, maar weer ontopic..
-
Oja, ik zal even mijn twee bugfixes samenvatten, zodat Jesse ze kan toevoegen:
Catania en Corleone bugfix:
http://www.2shared.com/file/53…fef70dd/right_column.html
(overschijf in de v3/ map!)Misdaden fix hoe ie er nu bij ligt op Banditi.nl (MET IMAGES!)
GEEN BUG!
http://www.2shared.com/file/5388740/6ba3d281/crimes.html
(overschijf alles in de v3/ map!) -
Hello. Sorry to i talking in english but can anybody explaing me where i change starting mooney and mooney on bank. Thanks
-
Yes, change the SQl so you want!
I let show you the SQl, how many you want! (please say the €/$)Edit:
So:
`contant` bigint(255) NOT NULL default '100000',
`bank` bigint(255) NOT NULL default '20000',
Change then the 20000 and the 100000 in what you want! -
Het admin paneel met meerdere opties zou toch nog komen?
Ik wacht er al 2 weken op of zo.
-
ik heb allen bugs al gefixt alleen nog het forum refresh probleem met dubbele post ga ik ook fixen
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!