Banditi Debug Topic #2

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Dit weekend is het nieuwe admins script klaar :D.


    Verder had ik nog wat vragen aan jullie:


    Vinden jullie alle scripts zoals nu overzichtelijker of alles netjes geordend in mappen, bijvoorbeeld:


    leden/ registreren
    -------inloggen
    -------activeren
    -------uitloggen
    -------wwvergeten


    Of alles in een hoofdmap gepleurd en dan maar zoeken? Ik vind het in mappen geordend netter. Graag hoor ik jullie meningen!


    Groetjes,
    Jesse

  • Ik heb het misdaden systeem bijna klaar, hoe die er nu bij ligt op banditi.nl
    Jullie kunnen hem krijgen (post hem nu)
    Maar er is 1 bugje, als je op Misdaden in menu klikt, komt er enkel dat je en captcha kan invoeren (geen opties). Dan moet je dus nog op de soorten klikken. Als ik dit heb gefixt, post ik het.
    Verder worden ALLE plaatjes vanaf de banditi.nl website geladen. Je hoeft dus geen plaatjes te downloaden!


    DOWNLOAD: http://www.2shared.com/file/5386853/328274/crimes.html
    Instructies:
    1) Download het via bovenstaande link
    2) Pak dit uit met bv. http://www.winrar.nl
    3) Kopiër dit naar de v3/ map op je root op je website.
    4) Klaar!!


    M.v.g
    Larsisgoed9

  • Kan iemand dan de hele bug fix van dat vermoord sturen? Want ik weet niet waar ik dat


    PHP
    <?php
    mysql_query("UPDATE users SET health='100', vermoord='0' WHERE login='" . $data->login . "'");
    ?>


    Moet toevoegen dus a.u.b iemand de hele bug fix posten?


    Als je bij mij aanvalt dan staat er alleen bijv. Flatliner vs. Blabla maar eronder komt niet meer te staan van Flatliner heeft 12 killers en dat brengt .... schade op Blabla heeft 12 killers en dat brengt ... en dan Flatliner heeft geownnen bij mij staat dat er niet weet iemand daar de bug fix van? Dit is mijn script van attack.php


  • Kijk heb je intresse in een bugfix? wil ik wel doen maar dat kost tijd, heb ook heelveel nieuwe opties voor banditi, zoals hoerekeet, ripdeal, bankoverval en noem maar op maar, dat kost wel iets i.v.m. de tijd die ik er aan besteed. meer info ff Pm.:piraat:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!