Een raar idee

  • 2009-04-10


    Ik was me ééns aan het verdiepen in de moeilijke puntjes van een crime-game of een andere soort van game op te starten. Toen kwam ik er op uit dat na het maken ervan het (vooral in het begin) moeilijk is voor leden te krijgen en ze dan ook te houden. Daarom dacht ik eraan zo veel mogelijk info over klanten lokken en behouden op te zoeken. Omdat ik de richting handel doe en dus veel weet van klanten en diensten leveren en ik dit wel interessant vond kwam ik op het volgende idee...


    Ik zou graag mijn eigen site oprichten waar ik veel info op ga zetten i.v.m. klanten zoeken, houden,... Daarnaast zou ik op die site ook een dienst gaan leveren ( deze houd in dat ik ze persoonlijk ga helpen met klanten voor hun game te zoeken en ze tevreden te houden tegen een zeer kleine prijs, ). Er komen ook nog andere diensten maar die hou ik nog geheim...


    Ik denk ook dat dit idee nog niet op het internet staat dus aub, steel dit idee niet !


    Als ik met de site winst zou maken door die dienst zal ik deze gebruiken voor de site te onderhouden wand het is niet de bedoeling van me om massaal veel winst te maken... Ik wil gewoon dat de mensen die veel moeite hebben gedaan om hun game online te krijgen een duwtje in de rug te geven voor meer bezoekers te krijgen...


    Ik had graag jullie mening hierover.:cheer:8-|


    Mvg, Jerre

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Het bestaat al maar wordt enkel door grote bedrijven aangeboden. Misschien kan het wel werken. Alleen zou ik als ik jou was er dan wel een SEO bovenop doen !

  • Sorry maar ik ken niet veel van die termen kan je aub iets duidelijker zijn ? :$


    edit: heb wat opzoekingswerk gedaan en ben erachter gekomen dat het Search Engine Optimization betekend maar zou jij een simpelere uitleg ervan kunnen geven dan die van op google ?


    Mvg, jerre

  • Er is een verschil tussen een bezoeker en een lid he... Als je veel bezoekers hebt maar geen leden is het niet rendabel... Als er iets is wat ik moet verduidelijken wil ik dat gerust doen...


    edit : @ Niels : Jij vind het dus geen goed idee ?

  • Ik vind het ook geen goed idee.


    Feitelijk begin je dus iets als een (intelligente) startpagina. Doe dat dan absoluut niet in het onderwerp criminals! Ga dan gewoon echt goede spellen op een rijtje zetten: Dan krijgt je site al veel meer waarde.


    Niemand zit te wachten op 10.000 links naar verschillende sites die hetzelfde zijn...


    Snap je?

  • Ik heb hier gewoon criminals als voorbeeld genomen dit aanbod zal voor alle soorten site's zijn he ;)


    ps: Het gaat hier dan ook niet over een linksite he... Ik zal op die site ook diensten enzo aanbieden...


    edit: heb het even aangepast in men eerste post ;)

  • Sorry voor dubbelpost maar ik heb echt meer meningen nodig... Ben de site al aan het laten maken...


    *Komaan mensen ik heb nog maar 4 reacties hierop... ik wil wat meer meningen en opmerkingen dus --> Opmerkingen of ideetjes zijn ook altijd welkom*

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!