haha, als ik het goed heb begrepen laatst axl was het de bedoel dat je axel werd:P maar goed, vind zoon url verkorter zonde van je tijd.. Maar goed, iedereen zijn mening.
Ik ben nu echt weg voor de 3e keer..xD
nog keer trusten:p
haha, als ik het goed heb begrepen laatst axl was het de bedoel dat je axel werd:P maar goed, vind zoon url verkorter zonde van je tijd.. Maar goed, iedereen zijn mening.
Ik ben nu echt weg voor de 3e keer..xD
nog keer trusten:p
Nu loop ik weer achter ben even paar minuten met iets anders bezig, gelijk 3 pagina's erbij
Ja een goeie vriend van mij het axel dus typ het snel fout. Niet meteen gestrest raken jochie
hoe kom je daar bij RiicK? en weltruste
iemand interesse in barafrance.net ?:P(xD)
@ scarface, nog fout -.-"
@ Db-maffia, how much?
doe maar een leuk bod :p
Wat ik mij afvraag is waarom mensen eigenlijk nog een criminals starten, je wordt dood gegooit met die dingen.
1 euro xD
webdam-x De enige twee redenen waarom ik nog bezig ben met http://www.fbiwars.nl is om 1. beter te leren scripten en 2. om geld te verdienen. Student, op kamers, geen stufi -> Beetje krap hè
Oh ja oke, nee ik bedoelde er verder niks mee maar vroeg het me gewoon af. Ik weet zelf niet hoe het is aangezien ik nog nooit zelf een Crime heb gestart, ik weet wel dat ALS ik een crime start ik wel vanaf 0 ga beginnen, met hier en daar wat AJAX enzo, zodat het in iedergeval geen standaard crime zou zijn. (xD)
zou een goed idee zijn weet je dat, ben t ook vn plan
Met erandu.nl
Melvin gaat met Java een spel probeeren te maken.
En ik ga eens wat met flash prutsen nog nooit gedaan.
Uhm, no offence, maar zoveel mensen zeggen dat ze iets unieks gaan maken, maar 9/10x voeren ze het toch niet uit. Dat vind ik dan altijd weer zo jammer want dat geeft mij zo'n indruk: Ik ga iets unieks maken, maar ik kan het niet aan dus ik ben een noob.
(zoals ik al eerder zei: het gaat niet zozeer over jullie maar meer over wat ik altijd zo jammer vind)
ik geef je gelijk daarin, maar t project wat ik wil gaan starten, gaat nog wel een tijdje duren ivm met schoolproject
Ik ben niet voor niets al sinds iets van 2007 bezig met fbiwars. Met soms tussenpozen van een half jaar :p
das redelijk lang xD, tussenpauzes moeten er wel zijn, anders ben je ook niet meer gemotiveerd
Klopt :p Nja, ben al een keer of 3 helemaal overnieuw begonnen. Verkeerde opzet, nieuwe dingen geleerd, veiligheid, etc..
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!