Oke dan ben ik gewoon te ongeduldig :p

Nachtbraak topic #6
- R-Mijnten
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
die kun je in je cv zetten onder slechte eigenschappen. Haha,
-
Haha zouw de volgende die je cv leest leuk vinden
-
Ik ben ook nog steeds wakker :p
-
Haha :$ Maar ik heb ook veel goeie eigenschappen hoor (denk ik :sst: )
Goeie morgen Pharox
-
Goeienacht Scarface en Pharox,
Ja webdam-x een goeie eigenschap is bijvoorbeeld dat je durft te vragen:p. Waarneer krijg ik me uitslag? ben ik aangenomen? Hoe staat ervoor?
haha.
-
Lodewijk en R-Mulder hebben 100% de taak op zich gekregen.
Hun beslissen dus wat er met de sollicitatie's gaat gebeuren, en wie er worden aangewezen voor in de proefperiode.Vandaag om 20.00 was de deadline voor het opgeven, en hun zullen dus vanaf vandaag stevig overleggen wat er gaat gebeuren. Het is een hele klus, dus het zou wel wat lang kunnen duren;) Denk dat jullie daar allen wel begrip voor hebben(h)
-
Dat legde ik net al uit R-mijnten:$ maar, het klinkt leuker als een mod het zegt hoor:p
-
@ R-Mijnten:
Daar heb ik zeker wel begrip voor 40 sollicitaties is niet niks. -
-
Haha, dat is zeker niet niks nee:) iedereen hoopt op zijn plekje in de crew maar dat is helaas nooit mogelijk:) ik hoop wel dat er door de vele afvallers geen ruzie zal ontstaan tussen de leden:) Ik kan met veel vertrouwen op me zelf zeggen dat ik blij ben voor iedereen die de crew berijkt:). Maar, ik roep graag de anderen op om de jaloesie binnen te houden en de woede niet aftereageren op de gekozen moderators.
edit: wij houden het altijd netjes r-mijnten:)
-
O zo ik dagt vandaag al.
En was niet de enigste (xD) -
Weltruste Ruben,
En RiiCk, tuurlijk houden wij het altijd netjes.
-
Meh, hoi!
-
Citaat van RiiCk
Haha, dat is zeker niet niks nee:) iedereen hoopt op zijn plekje in de crew maar dat is helaas nooit mogelijk:) ik hoop wel dat er door de vele afvallers geen ruzie zal ontstaan tussen de leden:) Ik kan met veel vertrouwen op me zelf zeggen dat ik blij ben voor iedereen die de crew berijkt:). Maar, ik roep graag de anderen op om de jaloesie binnen te houden en de woede niet aftereageren op de gekozen moderators.
edit: wij houden het altijd netjes r-mijnten:)
Er zullen altijd mensen zijn die het er niet mee eens;)
Kunnen we helaas niets aan doen, maar we kunnen ook moeilijk iedereen de status geven;)
Er zullen vast een hele hoop goede kandidaten tussen zitten, maar we kunnen er maar een paar gelukkig maken. Het is dus goed kijken naar hun gedrag op CP laatste weken, en ervaringen met programmeren;)
Verder...? Tsja, dat zal toch echt van de supermoderatoren af moeten koemn:p -
Jannick is ook weer eens tot leven gekomen (xD)
Trouwens R-Mijnten, je heb mijn gouden regel verbroken, alleen ik mocht nieuwe nachttopic delen aanmaken :p (ookal lees je dit toch niet meer omdat je aan het maffen bent)
-
Even een rondvraagje voor de aanwezigen: Wat moet er echt allemaal op een portfolio website komen? Heb op dit moment nauwelijks inspiratie voor http://www.jannickbolten.nl... Wat vinden jullie er tot nu toe van?
-
Haha, je was te weinig aanwezig Jasper,
Hej jannick good mornig:)
Uhm waren er nog meer nieuwen bij gekomen nu? nee hé.
Weetje, ik ben een tijdje niet actief in het nachtbraak topic en zit zo bij de 1000:) dat is een mooi aantal:)
Groetjes
-
Hai Rick, webdam, R Mijnten en overigen :p edit: Scarface
-
@ jannick
Geef ten eerste je portfolio een goeie style en vertel in een verhaaltje wie je bent en niet zo van
Naam: RickDaarnaast moet je natuurlijk alles bij houden op je portfolio. Ik zelf vind het ook altijd mooi om te laten zien hoe je script etc;)
Overigens heb je al een waarom knop maar even een aanvulling hierop. Vertel in je waarom duidelijk hoe het begon en waarom je het nu graag nog steeds doet.
(als het de bedoeling is dat je diensten gaat leveren)
Overigens zijn een paar prijsen vernoemen van je diensten nooit mis. Zo weten de kijkers direct wat het hun kost en als je een pakkende prijs hebt kun je hier al veel leden mee lokken door het goed te vermelden.Verder zal ik in je knopje jannick niet zetten wat je doet voor programmering enzo maar maak een appart knopje aan met diensten hierbij kun je misschien ook direct de prijzen vermelden:)
Suc6 verder.
groetjes
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!