criminalssource actie!

  • Beste leden van criminalspoint.com,


    Ten eerste wens ik jullie een gelukkig en gezond nieuw jaar! Ik kreeg goed keuring van Darsstar om dit topic aan te maken en de prijs te verlagen!! Van KyleM heb ik het recht de lay-out door te verkopen(psd bij geleverd!)


    Uitleg:
    Ik heb vandaag besloten mijn source van major-crime.eu hier 1 belletje goedkoper te maken.
    Dit speciaal voor de mensen die het zwaar hebben gehad dit jaar en misschien zelf geen € 3,90 kunnen missen! Daarom heb ik nu de source van major-crime.eu te koop staan voor slechts € 2,60. Mocht je hier klachten over hebben kun je dit bij mij melden via privé bericht maar niet hier in het topic! De bugs die ik heb gehoord zijn opgelost in deze vernieuwde source! De source beschikt over unieke opties en omgebouwde opties. Daarnaast over een prima lay-out en bugloze scripts! Mocht je wel bugs vinden worden die opgelost.

    Voorbeeld site:
    major-crime.eu
    Voorbeeld account:
    test
    Voorbeeld wachtwoord:
    testtest


    Betaal gegevens:
    * Klik hier om de source telefonisch te bestellen
    * Via overschrijving is mogelijk!
    * Via wallie is niet mogelijk!
    * Via paypal is niet mogelijk!
    * Via ideal is niet mogelijk!
    * Vraag voor andere betaal mogelijkheden in pb.



    Regels!
    * Deze actie geld tot en met 1 januari 00.00 uur! Daarna weer gewoon €3,90
    * Geen klachten over de prijs of andere dingen in dit topic! Hiervoor is een privé bericht goed!
    * Mocht je wel een bug vinden kun je deze melden in het centrale topic van major-crime. (klik hier) Niet in dit topic!
    * Je hebt geen doorverkoop recht op de source mocht dit wel gebeuren zullen er stappen worden ondernomen!


    Extra:
    * In de source zelf zitten ook noch opties die niet worden gebruikt op major-crime.eu zelf! Deze kun je zo tussen de index zetten en ze werken direct! Het gaat hier om het dealerscript in de gevangenis en goederen verkoop en inkoop en noch een aantal andere mooie opties!
    * Daarnaast kun je in het centrale topic van major-crime om updates vragen ik zal af en toe eentje uitkiezen die ik ga maken!
    * De psd file van de lay-out etc. is bij de source inbegrepen!


    Met zeer vriendelijke groet,
    Rick Jipping


    PS. Fijne jaarwisseling!


    [offtopic]Ik heb een hekel aan offtopic zoals vele mensen op criminalspoint. Vermijdt dit dus! Ik heb aangegeven dat klachten privé kunnen of via het centrale topic! Mochten mensen zich niet aan de regels houden word dit gemeld bij de beheerders/moderators hiervoor staat geheid een banpunt of degelijke ook zal de verkoop misschien gestopt worden door uw dan![/offtopic]

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Algemene vraag ook voor de rest..


    Krijgen de kopers van de vorige wel gratis de updates van bugs of moeten die weer opnieuw kopen?


    Nogmaals is een open vraag dus geen offtopic.

    PostCounter: 0 - 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000


    Project vendettagame.com:
    10% klaar

  • jammer ben ik te laat,
    maar even een vraagje,
    als ik het script op een website pleur, en het loopt goed en ik ga de website verkopen,(dus met domein enz)
    moet de nieuwe eigenaar dan alles opnieuw aanschaffen?

  • [offtopic]@ luc noch bestaat wel in een andere vorm. Maar in deze tekst is het nog.[/offtopic]


    Klopt helemaal geen extra licentie nodig.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!