Hallo,
Ik ben weer aan het designen geweest, deze keer deed ik 'alsof' ik een dierentuin site ging starten! Daar is deze layout uitgekomen:
Nou graag jullie beoordeling,
Pluspunt:
Minpunt:
Conclusie:
Evt waarde:
Alvast bedankt,
SvenB
Hallo,
Ik ben weer aan het designen geweest, deze keer deed ik 'alsof' ik een dierentuin site ging starten! Daar is deze layout uitgekomen:
Nou graag jullie beoordeling,
Pluspunt:
Minpunt:
Conclusie:
Evt waarde:
Alvast bedankt,
SvenB
Pluspunt: orgineel en vrolijk
Minpunt: ik vind het te groen en de dieren zijn niet in zelfde stijl dat vind ik lijken of je de dieren gejat hebt.
Conclusie: voor kinderen (wat ik denk dat de doelgroep is van de site die je aan maken bent) is het een mooie en vrolijke layout.
Evt waarde: n.v.t.
Dankje :)!
Pluspunt: Ziet er vrolijk uit de dieren lachen alemaal :P...
Minpunt: te veel groen gebruik probeer ook eens een andere kleur
Conclusie: voor kinderen is het wel leuk
Evt waarde: ?12,50
Pluspunt(en): geen
Minpunt(en): de kleur, afbeeldingen, de formulieren stijl
Conclusie: Als je doeleinden kinderen van 6 tot 10 jaar te bereiken, dan is dit soort layouts iets meer geschikt, maar voor de jeugd is deze layout ondermaats, als ik aan een dierentuin denk, denk ik meer aan een grote poort (hier zou je dus mee moeten spelen, eventueel als logo), ook tropische dieren niet uit te sluiten.
Het spelen met meerdere kleuren kan geen kwaad, gebruik kleuren combo's dat zal al veel helpen, ga iets creatiever om met menu's, dit soort menu's zijn ('helaas') uit de tijd, en waarom die advertentie er nog eens bij, de layout staat al vol, een beetje te veel willen gebruiken is nooit goed, dan is je layout ook niet clean.
Met zo'n layout zou je in 1995 of zo nog kunnen scoren hebben, maar om nu nog mee te dingen naar de top moet je wel met iets beters afkomen. En dat lukt je ook wel, als je maar genoeg oefent. Want oefening baart kunst!
Evt waarde: geen waarde
Rating: 2,5/10
* Zie dit als opbouwende kritiek, ik wil je absoluut niet afkraken of beledigen. :cheer:
Het is idd van jongeren van 6-12 jaar ongeveer. (ik werk met SvenB samen aan dit project)
Pluspunt: Cartoons (zijn alleen copyrighted)
Minpunt: Het gebruik van de gradients, kleur, iconen.
Conclusie: speel wat meer met alle kleuren. niet alleen groen
Evt waarde: geen waarde
Ik sluit me volledig bij dein aan het is gewoon niet goed genoeg. En de cartoons zijn allemaal in een andere style :-s. Dat is ook niet echt mooi.
Pluspunt: Al die plaatjes van dieren
Minpunt: Menu is erg saai
Conclusie: Meer werken aan orginelere menu
Evt waarde: 10,- ?
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!