Word dit jaar geloof ik ook op gecontroleerd.
het grote vuurwerk topic
- Jasper
- Closed
-
-
-
op welk?:p
-
Op mensen die dronken zijn en vuurwerk afsteken:p
Dat is gevaar voor de samenleving. :p -
precies straks vliegen die pijlen alle kanten op :p en krijgen we los vliegende pijlen
maar is best wel slim om dat glas kapot te knallen dan is ie meteen weg (goed voor mileu :p)
-
ik ga vriendelijk tege die agent zeggen dan
menneer wil u ook een pintje als die ja zegt antwoord ik er fijn op oei ben er net achtergekomen dat ik ze allemaal al op heb
zal ik maar niet doen voor me vuurwerk gaat vliegen vanachter in zoon mooie auto:p
gwn braafjes zijn (xD) en die agent mee late kijke:p
-
vrienden van mij hebben jute als buren gaan ze eerst vragen of die moeten werken met oud en nieuw en als dat niet zo is gaan ze naar duitsland en anders kopen ze braaf in nederland
-
Ik weet niet waar iedereen zo'n punt van maakt.
Ik ken ook paar jute en die steken zelf met oud en nieuw ook illegaal af, lawine pijlen, nitraten, matten, noem maar op ;p -
maar dan blijven er ook jute die je wel aanhouden voor illegaal vuurwerk
-
Ze zijn zelf ook jong geweest, denk je niet? :p
-
beste als een juut op oud en nieuw niet in dienst is pakt hij je niet op denk ik;), en veel juten jatten zelf ook vuurwerk uit de kluis:S bijv: als ze een hele tas pakken nemenz e zelf voor hun kinderen/neven/nichten of voor hun zelf heus wel wat mee;) bespaart hun geld geloof me!
-
Az daar zie ik ze ook wel voor aan ;D
-
idd;) en het gebeurd ieder jaar weer:)
-
En iedereen zijn vingers nog?
-
ik wel! nu de avond nog doorkomen!
-
net nitraat in prullenbak gegooit rooken dat dat ding de.
-
je moet hem tussen de afvalbak (bak die er in zit) en het deurtje doen, klapt ie toch open en sloop je hem niet
-
k heb 1 rotje aangestoken meer niet ...
-
WOW! toch niet je hand verloren??:P
jongens maar ik ga naar beneden, familie is er. ik spreek jullie dit jaar niet meer
dus ik wens iedereen een fijne jaarwisseling, moge 2010 een fantastisch jaar worden en niet vergeten, kijk nog even uit voor je vingertjes vanavond
Fijne jaarwisseling allemaal!
-
Super vlinders zijn mooier :p
Net even paar pijlen geschoten, straks nog cakes en dan vind ik het weer prima voor vandaag :cheer: -
heb nog 160 nitraten liggen vlinders al op 3 nitraatmatten 2x 500 en 1x 240, heb nog 2 ratelbanden en 4 sierpakketen!
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!