het grote vuurwerk topic

• Hej iedereen,

jaja het is zover,29 december oftewel. je vuurwerk ophalen! show hier een foto van je vuurwerk collectie!

regels:

- alleen een linkie naar het plaatje geen plaatje plaatsen.

- indien er iemand opstaat deze persoon niet belachelijk maken.

ik post mijn vuurwerkcollectie morgen want dan haal ik het op :P (is niet al te veel)

• Ik heb ook niet erg veel, heb het rustig gehouden in tegenstelling tot andere jaren.

10,55 in Nederland.
    40,93 in Duitsland.

35 in Belgie.
    8 uit Polen.

Duitsland is het siervuurwerk erg mooi, en erg goedkoop.
    Kijk maar eens op: lidl.de en dan als je iets moet invullen: 44644 intikken;)

Echt goedkoop vergeleken met Nederland.
    Daar komt dan dus ook al mijn siervuurwerk vandaan.
    Verder die 10euro uit Nederland is meer klein prut, grondbloemen, paar kleine potjes voor de gein. En romeinse kaarsen(xD)

Die 8euro zijn Poolse Nitraten, en die 35 euro uit België is ook allemaal knal;)

Wees echt voorzichtig met vuurwerk, illegaal, legaal.
    Het is maar 1keer in het jaar, maar het zal net die ene dag zijn waarin alles verandert voor de rest van je leven!!

• Ik doe ook niet erg crazy hoor, maar ik ga nu rond deze tijd echt geen foto's meer maken O.o

Ik heb 150 Nitraten, 400 strijkers, 500 rotjes (jaja ze blijven leuk) en 6 Lawinepijlen. Oh wat ben ik blij dat ik zo dicht bij de grens woon :)

• Haha is wel handig inderdaad;)
    Maar levensgevaarlijk! Achterbuurman op het kamp, heeft een 8inch shell liggen. (geen idee wat het is, youtube!)
    Echt niet normaal, die wil hij hier onder het viaduct leggen bij de snelweg. (word leuk!)

Verder ook lawinecakes enzo met 15schoten, echt ziek. 4oefen handgranaten (geen idee waar hij die vandaan heeft..)
    Maar ik hoop dat de ramen erin blijven, en iedereen het overleeft in een goede gezondheid.

Vuurwerk is schitterend vind ik, maar ben ook wel blij als ik daarna nog met 10vingers kan typen op CriminalsPoint.

• Oefengranaten kan je volgens mij uit België halen (20 euro per stuk)

Ik ken iemand die woont op zo'n soort hof met allemaal huizen en daar had dronken man 8" afgestoken en neergegooid -.-'

6 ramen kapot en politie op zijn dak:p

• Citaat van SkyNet

Oefengranaten kan je volgens mij uit België halen (20 euro per stuk)

Ik ken iemand die woont op zo'n soort hof met allemaal huizen en daar had dronken man 8" afgestoken en neergegooid -.-'

6 ramen kapot en politie op zijn dak:p

Ooit wel eens 48inch gezien, zoek maar is op youtube:p Dat is echt niet normaal gewoon:p

Ik zal morgen even wat foto's maken van me vuurwerk en zal dan wat online zetten. (Alleen duits en nederlands vuurwerk maak ik foto's van.)

• Citaat van SkyNet

ja ik weet het, zie die maar is in een buis te krijgen ("als je het normaal wilt afschieten) want als je gaat rennen is de kans ook klein dat je geraakt word :p

Dat je het overleeft, ja inderdaad.

http://www.youtube.com/watch?v=O-OXCZ3Pc2k
    En dat terwijl ze echt heel veel afstand hebben, is alsnog het hele beeld gevuld! Kan je nagaan wat een klap dat zou geven!

Gelukkig dat dat illegaal is, er zij gekken die denken dat wel even af te kunnen steken op een plein ofzo:p

• heb matje van 10.000 knalle 15pijlen 2potjes 1pak piraten 1 pak raiders 1 pak nitraatjes 1 eindbom van 100.000 klapper kaarsjes en een veiligheidsbril en ja morge gaan we nog londjes maken en handschoenen kopen;)

alles voor de veiligheid

tips

steek je vuurwerk niet met een aansteker sigaret (joint) of eender wat aan doe het met een lontje.
    koop het of maak het zelf:)

hoe zelf maken.

8vellen keukenpapier aan elkaar oprollen beetje in water dippen. beetje vochtig straks oprollen.

2-3uurs op de verwarmming leggen moet heel hard zijn
    of 5-10min in de oven leggen

brandtijd 30min of langer

denk ook aan de andere mensen dieren etc.
    er gebeuren elk jaar veel ongelukken met vuurwerk door stomme dinge.

gooi geen vuurwerk richting kinderen mensen of duren
    steek nooit een pijl in de grond of fles maar in pvc buis

en hou minstens 15meter afstand van elk vuurwerk.

ken iemand die er heel mooi uitziet na een onploffing van een vuurwerk pijl en hij stond er te dicht bij

zal eens vragen morge of ik foto's mag poste van hem

grtz svenneke

waarom slecht praten over buitelanders hun taal en hun afkomst.
    waarom praat nooit niemand slecht over de script talen dat is ook een andere taal.

• bij mij wonen een paar van die gasten die kopen ook heel wat vuurwerk in, rond de 3000 ongeveer, dat word in augustus ongeveer afgeleverd. komt er een vrachtwagen vol langs. echt niet normaal

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!