Misdaad script?

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Is dit serieus een vraag? Dit hoef je maar enkel in te typen bij Google en je krijgt al 1000 scripts:S En als je niet om kan gaan met Google dan haal je hem uit een andere source:S

• Misschien sources door pluizen hier???

Elke source heeft er wel een, doe moeite en zoek hem uit een source.

PostCounter: 0 - 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

Project vendettagame.com:
    10% klaar

• Je hebt geen specifieke database nodig voor deze crime.
    Alleen de tabel [users] die je al bezit waarschijnlijk;)

• en wat moet dit voorstellen ?

• Ik denk als ik het zo zie, dat dat de lycos reclame killer is.
    Maar weet ik niet hoor;) Heb nooit daar gehost, maar wist dat het er bestond. Ik denk zoiets;)

Ik heb dit script ergens vandaan getoverd van mijn computer. Dus weet ook niet of het werkt etc. Maar dan kan hij natuurlijk weer om vragen stellen:)

• Dat if-statement onderaan in dat javascriptje kun je er sowieso uitslopen, want dat is weer typische criminals onzin. Het eerste stukje is inderdaad een lycos raclame killer als ik dat zo zie. Zit namelijk ook al met frames te kloten, wie heeft die dingen toch bedacht..

• Citaat van Killingdevil

Dat if-statement onderaan in dat javascriptje kun je er sowieso uitslopen, want dat is weer typische criminals onzin. Het eerste stukje is inderdaad een lycos raclame killer als ik dat zo zie. Zit namelijk ook al met frames te kloten, wie heeft die dingen toch bedacht..

Kan beter vragen wie die reclames bedacht heeft.. zeker op sites zoals lycos/tripod e.d. word je ermee doodgegooid... Tenminste Vroeger althans weet niet hoe het nu zit.. Hetzelfde was vroeger bij geocities.. weet niet hoe dat tegenwoordig zit aangezien ik zelf al 6 jaar een eigen server heb..

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!