Na aanleiding van mijn topic virtual dj wil ik ook iets anders.
Ik wil graag alle computers die op mijn router staan beheren via mijn pc.
Zodat als mijn broer online is dat ik kan zien wat die doet.
Ik wil ook zijn computer kunnen beheren zoals sofware instaleren en zijn pc afsluiten.
Is dit mogelijk en zoja hoe werkt dit.
Op google kwam ik alleen spicework tegen maar die doet t niet.
Computer Beheren
- Gangstawar
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
LogMeIn maakt dat mogelijk
-
Nog meer software die enkel op je eigen pc hoeft geinstaleerd te worden?
-
Teamviewer kan ook op zich maar Logmein is prettiger werken.
Waarom zou je eigenlijk je broers pc willen beheren. Lekker voor de privacy ten eerste al
-
Niels
Dit komt omdat hij altijd op mijn pc zit.
En wij willen samen zo kleine dingen testen net zoals vdj:slotje: -
Ik krijg sterk de indruk dat het is om stoer te doen, en te zeggen dat ie zijn computer "gehacked" heeft. Een tip: Houd de eer aan jezelf en voer zulke onzin niet uit; je zal er totaal geen respect voor krijgen. Edit op hierboven: Waarom zou je dan zijn PC willen afsluiten als jullie samen dingen testen? :x
Als je je broer wilt afsluiten van het netwerk (no idea why), waarom log je dan niet in op de router en blokkeer je zijn mac-adres? Onthoud trouwens daarbij wat ik in een alinea hierboven heb gezegd...
-
of je moet gewoon msn plus live hacks downloaden kan je alles met zijn pc doen wat je maar wilt en je hoeft maar 1 klein bestandje op zijn pc te instaleeren
-
of je activeert gewoon het standaart geinstaleerde extern bureaublad :D:P gewoon ff alles instellen en je zelf de rechten geven je kan het vinden in bureau accessoires en anders 1 pc als server maken en ander als gasten dan kan je er zo in
-
als je dat wilt via logmein kun je dat doen met de gratis versie
er is ook een betaalde versie pro hier kun je mee bestanden delen en nog veel meer.ik maak er zelf ook gebruik van.
meer info kijk op logmein.com
-
Je kan ook:
ultra vnc
ammyadmin
radmin
visionApp
remote control pro
netviewer
log me in -
Is er ook iets anders want de meeste werken niet of kosten geld.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!