Haha,
Misschien slim om ze onder elkaar te zetten en met afbeeldingn te gaan werken. Daarnaast kun je steek wapens en schiet wapens misschien nog van elkaar splitsen.
(overigens heb ik nog steeds een hekel aan je saaie, onoverzichterlijke layout:$)
Haha,
Misschien slim om ze onder elkaar te zetten en met afbeeldingn te gaan werken. Daarnaast kun je steek wapens en schiet wapens misschien nog van elkaar splitsen.
(overigens heb ik nog steeds een hekel aan je saaie, onoverzichterlijke layout:$)
Het is inderdaad saai, maar dit word wel de basis van een nieuwe layout :p Sorry :p
Zal eens kijken hoe ik het ga doen met afbeeldingen, en zal ze in ieder geval onder elkaar zetten
Oke:) Ik spiek morgen vroeg nog ff wat je er van hebt gemaakt:).
Ik ben nu slapen moet vrolijk zijn smorgens
Iedereen weltrusten en een prettige kerstdag morgen:)
CitaatVoor de nederlanders: geen eerstepost reacties
Alsof die geen Engels kunnen?? beetje bullshit maargoed
Slaap lekker rick, veel succes en sterkte morgen :p
Heb het onder elkaar gezet, nog even wat doen aan de layout zelf...
Doe eens lievv, webdam-x
Ziet er al beter uit jannick misschien naam: test pistool weg halen en alleen center test pistool in een subtitle balk. Dan misschien links een afbeelding
Suc6:) groetjes. slaap lekker. trusten. tot morgen. bedankt voor jullie steun. Prettige kerst. Uhm nog meer?
Ik? hij kwam gister ook al langs met zo'n zelfde soort reactie... het is een nachtbraak topic, ik maak hier een grapje, en hij moet er weer een serieuze comment opgeven... dat verpest mijn humeur gewoon
@DB:
Wie ben jij om mij te vertellen dat ik niet zo bijdehand moet doen, terwijl ik niet eens bijdehand doe.... 8-)
tis maar net hoe je het opvat maargoed.. je zit hier gewoon onzinnig te ouwehoeren terwijl je ook gewoon de mensen die hier CP aan het volspammen zijn om hun msn kan vragen dan heb je dit nutteloze topic ook niet meer.
ik moet [offtopic]nacht[/offtopic]Bra[offtopic]ak[/offtopic]ken van jullie gezeur op elkaar:p
@ jannick: Begint al een stuk beter te lijken. Al zeg ik het zelf:)
Citaat van Db-maffiatis maar net hoe je het opvat maargoed.. je zit hier gewoon onzinnig te ouwehoeren terwijl je ook gewoon de mensen die hier CP aan het volspammen zijn om hun msn kan vragen dan heb je dit nutteloze topic ook niet meer.
Als je je iriteerd aan dit topic kom er dan gewoon NIET je bent niet verplicht hier te komen... gewoon oprotten jij laat ons lekker, het is goedgekeurt door de mods dus als het echt zo erg is als jij zegt... dan zou het allang weg zijn!
Rick:
Ik dacht dat je ging slapen :O
Moest nog even reageren op jannick:)
Jannick. Kleinere plaatjes:P stel een widht en heigt in:)
Citaat van webdam-x
Als je je iriteerd aan dit topic kom er dan gewoon NIET je bent niet verplicht hier te komen... gewoon oprotten jij laat ons lekker, het is goedgekeurt door de mods dus als het echt zo erg is als jij zegt... dan zou het allang weg zijn!
Rick:
Ik dacht dat je ging slapen :O
Jammer genoeg kun je dit soort onzin topics niet uitschakelen net als de BDT topics..
Jup, ben aan het kijken naar een functie die de proporties behoudt
Edit: Fixed! En nu?
Ben het met DB-maffia eens dat de posts door dit soort topics niet omhoog zouden moeten gaan dat wel.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!