Ik heb echt ontzettende zin in melk, wtf
Nachtbraak topic #3
- webdam-x
- Closed
-
-
-
Mensen! niet allemaal zeggen dat ik RiiCk ben! Straks hebben ze me door:p
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.12.09 02:12:18:
Ik lust wel een glaasje bier jannick. Samen drinken? jij melk ik bier? -
Citaat van RiiCk2
Mensen! niet allemaal zeggen dat ik RiiCk ben! Straks hebben ze me door:p
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.12.09 02:12:18:
Ik lust wel een glaasje bier jannick. Samen drinken? jij melk ik bier?
Ik zal niks zeggen hoor :cheer:
Ik heb hier Jupilertje naast me staan (h) -
-
Citaat van webdam-x
Nick:
http://www.criminalspoint.com/db/artikel/133.html
(3e x :'))excusee (a)
Die drank doet me niet goed echt waar (xD)
-
Bah jupiler. doe mij maar gewoon amstel.
Morgen vroeg om 9 uur word ik opgehaald door me "SCHOONMAMA" Ik heb er voor geen fuck zin in:p maar goed:) Vrolijk zijn morgen.... -
Citaat van RiiCk2
Bah jupiler. doe mij maar gewoon amstel.
Morgen vroeg om 9 uur word ik opgehaald door me "SCHOONMAMA" Ik heb er voor geen fuck zin in:p maar goed:) Vrolijk zijn morgen....
haha das best grappig :p
gewoon beetje drugs naar binnen werken (je woont tenslotte in nederland) en het komt helemaal goed jonge (h) -
Hmm een klein beetje kan nooit kwaad. Maar, ben al een aantal maanden clean omdat me vriendin dat wou. Dus, oplossing 1 werkt niet:p
Anderen?
-
-
Gaan slapen?
Ik heb nog nooit gerookt en nog nooit geblowed/drugs aangeraakt. Walg er eigenlijk van. Enige zonde is dat ik af en toe drink voor de gezelligheid :p
-
Dit word men nieuwe bodykit voor men pug (h)
-
Jannick zijn optie is het beste maar wel het saaiste. Ik barst van de energie. haha,
Kennen jullie superior en fold nog wel? Spreekt een van jullie ze nog wel is? weten jullie waar ze uithangen?
-
Nick Google Images: Pug Ehm... Dierenmishandelaar :p
RiiCk pas maar op dat je niet weer gebanned word :p En ja, die ken ik nog wel. En nee, iks preek ze niet (heb volgens mij maar 2 mensen op msn van CP) en nee :p -
Ja superior spreek ik nog veel @msn :p
Ps:
-
Haha, ik moet morgen vrolijk zijn anders komt er een RiiCk3. hahaha
-
Volgens mij kunnen we in dit tempo wel 2 nachtbraaktopics openen per nacht
wtf
-
Citaat van RiiCk2
Jannick zijn optie is het beste maar wel het saaiste. Ik barst van de energie. haha,
Kennen jullie superior en fold nog wel? Spreekt een van jullie ze nog wel is? weten jullie waar ze uithangen?
Spreek ze allebei nog regelmatig vooral superior.. En richard die is druk met zijn zweinsveld project..
-
Citaat van Jannick
Gaan slapen?
Ik heb nog nooit gerookt en nog nooit geblowed/drugs aangeraakt. Walg er eigenlijk van. Enige zonde is dat ik af en toe drink voor de gezelligheid :p
Same here (en bier ook omdat het lekker is niet altijd voor de gezellig heid (a))Citaat van JannickVolgens mij kunnen we in dit tempo wel 2 nachtbraaktopics openen per nacht
wtf
we? ik, dat is een gouden regel hier! :p vanaf nu maak IK alle nachtbraak topics! :p
-
Haha, moet je nagaan dat we er de vorige keer meer dan een maand overdeden. hahaaha. Dit is gewoon het gezelligste topic op cp:) ik zal pim voorstellen om zoon topic te maken maar dan met 0 posts omhoog:) kunnen ze daar ook niet meer over klagen:)
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.12.09 02:28:06:
Haha, harry potter is op tv en hij is aan de harry potter site of? was richard er al eerder mee bezig? (richard = fold) -
nu zien ze teminste dat cp nog actief is in de vroege uurtjes...
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!