Weet iemand van wie de Criminals Rood/blauw/geel source is? Ben daar ooit mee begonnen, toen waren er nog geen banditi en al die andere sources Het zal ooit ergens gebruikt moeten zijn, maar waar...
Nachtbraak topic #3
- webdam-x
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
wat doen jullie op dit mokent ik ben op cp aanwezig om met rick te praten op msn en muziek aant luistere!
-
Ben bezig met FBIwars.nl, aan de shop.
En mijn reactie van de vorige pagina:
Weet iemand van wie de Criminals Rood/blauw/geel source is? Ben daar ooit mee begonnen, toen waren er nog geen banditi en al die andere sourcesHet zal ooit ergens gebruikt moeten zijn, maar waar...
-
ik ben op cp om me agressie kwijt te raken die nu wel op is:) Ga vanavond denk vroeg slapen want merk dat je van een nacht niet slapen wel degelijk chaggie word.
Nog mensen die hier gratis een script willen schrijven omdat ze zich vervelen?:p
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.12.09 00:44:58:
volgens mij destijds op criminals.nl jannick -
ahah op mij geuit he^^:P crimiansl rood/groengeel zou het niet weten waarschijnlijk een opensource scripter zijn geweest en geel/groen is het zelfde allen andere layout!@
-
Nou ja, volgens mij was het destijds een rip, maar dat weet ik niet zeker.. Zit eraan te denken om voor de lol met dezelfde layout bezig te gaan met de veiligheid, maar dan met VEEL meer opties ±P
-
ik ga criminals rood zelf ook uitbreiden en waarschijnlijk andere ingame/outgame erop gooien hier uploaden heel uitgebreid natuurlijk!
-
Ga nou maar slapen RiiCk, is beter voor je
-
haha.. morgen vroeg kerst bij schoon ouders. die zouden vrolijk met me zijn..xD
-
Zo, die is weg, zo blijkt
Hopen dat ie gaat pitten :p
-
jah jammer:(:O
-
Nu zul je het met mij moeten gaan doen (6)
Maak jij eigenlijk gebruik van jQuery? -
uhm nee wil het wel een x gaan proberen(oefenen oefenen tutorials beoken lezen en dan praktijk):P maar zullen we dan samen crime red uitbreiden en vrijgeven op cp?
-
ik ben even weg en gelijk worden er mensen geband... :k
-
hij heeft r-mulder op de zenuwen gewerkt:P
-
-
:o ok sta er dus alleen voor gaat ongeveer 3 maanden tijd nemen:)
-
Hmm.. Ik ben aan FBIwars.nl in 2008 begonnen, en ondertussen al een keer of 3 compleet aangepast omdat ik steeds van alles leer
Btw, profiel van RiiCk:
Banpunten: 77 (77 uur)Arme hij
-
Rick is even leuk bezig geweest weer met zijn reactie's.. vandaar de aantal banpunten.
Ik wil niet de kerstdagen door een ander laten verpesten -
idd;) 3 dagen niet heel kerstmis maar ik overtuig pim morgen wel even om ongedaan te maken! is te gruwelijk!
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!