Pim die is al helemaal verslaafd aan zijn nieuwe criminalspoint. Moet toegeven dat hij er tot nu toe goed voor staat. Zelf zal ik altijd graag zoiets als dit gewild hebben. maar, geen zin om het te maken. hahaha.
Nachtbraak topic #2
- webdam-x
- Closed
-
-
-
Tha maar met al die kinderen hier zal het nooit lukken sinds v2 vind ik dat cp altijd maar meer en meer down gaat :p
-
Maark? je mag wel even een unieke misdaad voor me scripten of een shop? Scheelt mij weer:p
-
Dat had je fijn kunnen doen in de uren dat je niet slaapt
-
Nja ikzelf heb wel zoiets als dit gemaakt, alleen het is nooit actief geworden. En het zal denk ik ook nooit actief worden, dus ga ik ermee stoppen. in Maart verloop domein + hosting. toch jammer
(ps: ik zal geen namen noemen! :))
-
jup, ze moeten ook wat doen aan die balken in profiel waar je je gegevens in kan zetten wat je vordering is. Laat ze eerst maar is wat tonen en dan dat ding pas omhoog.!
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 24.12.09 03:24:58:
nouja, moet cp toch nageven. 3.27 en wij zijn hier noch vrolijk aan het posten hoor?:p -
Jip :cheer:
Waarom niet zo leer je tenminste elkaar een beetje kennen (xD)
-
ja de enige reden waarom ik hier ben is omdat ik:
en niks beters te doen heb
en het hier actief isAls mijn eigen site nou actief zou zijn (dan bedoel ik niet witschaap) dan was ik hier allang weg.
mja zoals ik al in een eerder bericht zei, ik heb de hoop opgegeven :p
hoewel ik toch zou blijven hangen gewoon omdat ik al zolang CP bezoek, vanaf V2 al
-
Truste mensen!
PS. ben ik nou de enige die denkt te kunnen herinneren dat CP tijdelijk op e107 dingesje heeft gedraait?
-
Citaat van Darsstar
Truste mensen!
PS. ben ik nou de enige die denkt te kunnen herinneren dat CP tijdelijk op e107 dingesje heeft gedraait?
Truste,
Gek genoeg wel, ik weet dat V1 gewoon echt basic webtiger was
en V2 aardig verbouwde webtiger. Daarna kwam V3 dat was phpBB & toen kwam deze versie, niet dat het niveau er beter op is geworden ze hadden gewoon nooit naar phpBB moeten switchen.
of die e107 was nog vóór mijn tijd kan ook. -
Ben zeker ook al heel lang op cp. Weet exacte datum niet meer. Maar ben sinds kort pas weer begonnen met scripting. Heb wel in ongeveer 2 maand ofzo dit aantal posts bereikt.
Nick? Hoeveel jaar is het geleden dat ik ongeveer begon met scripten jij noch enige idee waarneer ons revalen tijd begon?:p
-
Citaat van RiiCk
Ben zeker ook al heel lang op cp. Weet exacte datum niet meer. Maar ben sinds kort pas weer begonnen met scripting. Heb wel in ongeveer 2 maand ofzo dit aantal posts bereikt.
Nick? Hoeveel jaar is het geleden dat ik ongeveer begon met scripten jij noch enige idee waarneer ons revalen tijd begon?:p
Ben jij toevallig die Rick van Crime-scripter.com/nl (vroeger) ? -
Truste Darsstar tel maar mooi schaapies :p
-
Zal inderdaad kunnen ja.
Trusten jongen. Slaap lekker. Sleap well. ga zo maar door.
-
Dan heb ik tenminste iets waaraan ik me jou kan herrinneren :p
-
Oe was ik een rot zak? haha
-
toendertijd had ik volgens mij nog onderdelen uit de crime-scripter source gebruikt
dus volgens mij vond ik je wel pro ofzo, ik weet het niet meer precies...
ik heb trouwens wel een geniaal idee...
Ik heb toevallig nog een eigen geprogrammeerde source, als we daar nou de V2 lay indouwen gaan we CP concuren (6)(ps: niet te letterlijk nemen want als ik de V2 lay jat krijg ik sowieso gezeik aan m'n kop)
Topic begint alweer aardig richting #3 te raken
-
Hmm, cp valt niet te verbeteren. het domein is te bekend. Dus je kunt dat idee zeer zeker wel vergeten.
Ik heb inderdaad gescript aan de crime-scripter source:p
-
-
Ja dat is een van de weinige dingen die goed is aan deze site. :p
Wat is goed aan CP:
- Darsstar
- Pim (hoewel die nu wel beetje minder begint te worden)
- Domein
- Actiefheid (gek genoeg met dat niveau hierzo)
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!