Maffiaway
- icecold
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
contracteer de maker als je een licentie mag kopen. Gratis zal je hem waarscheinlijk niet krijgen.
-
en wrm wil je die source omdat er veel mensen opzitten en hun er goed mee verdiene?
1 als je er niet veel van kent op gebied van promote dan zul je max 100 lede hebbe
2 jij wil op een ander zijn werk geld verdien noem dit erg:s
3 wil je hem zo graag script hem na dan krijg je respect niet als je wat van andere gaat stele:)
-
Kan dat iemand hem gratis geeft ?
-
Nee,dat kan niet ...
Je kunt de opties namaken?
Ik wou ook die source hebben en heb die niet gevonden ...
-
En hoe moet ik het namaken ?
-
Met PHP &MySQL en HTML en CSS
-
Liever geen antwoord als je de source niet hebt als je hem wel hebt antwoord dan ff :$
-
Pharox laat de kinderen gewoon hun gang gaan..
Ze zijn gewoon stik jaloers 8-|icecold
Contacteer Ricky Pietens :}Als hij een licentie verkoopt zal je wel een grote hap uit je portefeuille kwijt zijn :p
Succes Verder
az
Stop nu ff met dat gejank erover help mensen in plaats van mensen zwart te maken...Pharox doet dit alleen voor zijn ervaring hij heeft nog geen source ervan vrijgegeven anders stonden ze waarschijnlijk al te downloaden!
Als je zo jaloers bent erop zou je beter zelf beginnen scripten en zeggen van ik kan dit of dat!
-
die maffia-way.com zou van mij zijn ik ben 300 eura aan die gast kwijt voor niks
-
Iemand nog ?
-
@petytn ik zeur niet pharox is een goede gozer we wouden ff een discussie voeren en kijken wie zou winnen na afloop is het dus ook meteen weer verwijderd:)
-
de oude staat hier te downloaden.. meer krijg je niet voor elkaar.
-
ik weet neit hoe die gast het voor elkaar kreeg van maffia-way.com maar ik zou die anders krijgen maar hij was niet te vertrouwen en dat was Donronaldo van hier die heb ik 300 euro voor niks gegeven bedrieger wat hij is
-
uhu en je gelooft je zelf?
Dan had je denk ik wel aangifte gedaan voor internet bedrog? -
Ik heb zijn email-adres voor je CrimeBrain
-
ja die heb ik ook
en hij zei dat hij naa het buitenland ging en alles jammer genoeg heb ik mn oude laptop niet meer daar stond al de geschiedenis in -
Crimebrain dat is zijn email niet/
-
*kuch* Emailadressen mogen niet gepost worden.
Kunnen jullie niet eens stoppen met dat geëmmer over lage dingen, begin zelf iets, daar bereik je pas iets mee waar je trots op kan zijn.
-
Alleen ik heb de source,
Tekoop staat hij niet
Gratis ook nietMvg DonRonaldo
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!