Banpunten onterecht?

  • Geachte cpers,


    Ik start dit topic op omdat ik onterecht van de heer Koen banpunten heb gekregen.


    Ik wil wel eens weten wie er nog meer onterecht banpunten heef ontvangen.


    Zet dit hier neer of stuur me een pb.


    (Crew staan laten s.v.p.)


    Pim: Willem heeft me inderdaad gecontacteerd waarna ik zei dat hij dat met Koen moest regelen (ik kan immers niet weten wat er juist is gebeurt). Daarna opende hij een topic dat ik zag als SPAM en direct heb gesloten waarop Willem me begon uit te schelden en te dreigen (hij heeft daarvoor geen banpunten gekregen). Nu doet hij deze onzinnige actie waarna hij zijn banpunten heeft gekregen.


    Aan de andere die ik ooit "onterecht" zwaar heb gestraft, dat was in een tijd dat iedereen dit soort topics aanmaakte, we moeste gewoon streng op treden en sommige zijn daar misschien de dupe van geworden door een klein foutje maar dat moet je begrijpen.


    Voor andere discussies kan je me PB'en

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • leg eens beter uit want ik dacht dit eerst ook ik werd geband zogezegd 3 urr maar werd 1 dag en 3 urr geband en heb pim gecontacteerd en hij zei : je vorige ban punten worden ook meegeteld en dat was van ik 24 uur . was dit ook zoiets ?

    William Vanhollebeke // Webdesigner


    TUAG - The Ultimate Awesome Guy


    Zoek je designer ? Stuur me pm !

  • Nou ik kreeg van De heer Koen banpunten omdat ik zogenaamd volgens hem naar illegale sources vroeg.


    Terwijl ik gewoon vroeg of er mischien een bedrijf is die een licentie wilde verkopen. Koen zag dit dus als illegale sources vragen.


    Dus ik vind dit probleem onterecht.

  • Willem : je liet dit beter weten aan koen of pim zelf en praat met hen er over

    William Vanhollebeke // Webdesigner


    TUAG - The Ultimate Awesome Guy


    Zoek je designer ? Stuur me pm !

  • Ik snap best dat jullie je gelijk willen halen hoor.


    Maar helaas kent CP niks van een revisie wat betreft verwijderde reacties en topics, dus dan wordt het al erg lastig.


    Dus, maak je er vooral niet te druk om, iedereen die hier reageert kan in ieder geval weer op CP. Dus laten we het gewoon lekker gezellig houden, en mensen die volgens jou dingen doen die niet correct zijn lekker laten lopen.


    Wil iedereen die ik (eventueel) een keer onterecht heb verbannen mijn excuses aanbieden, helaas kan ik alleen niets terug draaien (waarschijnlijk). Natuurlijk mag je het best even melden als ik een keer fout zat (volgens jou) met een ban.


    En nee, ik ga dit topic niet sluiten!:p

  • Kap alsjeblieft eens met dat "Heer Koen", hij is god niet en je spreekt iemand niet aan met een hoge titel en dan zijn voornaam. Daarbij tel ik ook "Dhr. Koen Rens" mee, want het niveau hier ligt een paar mijl lager dan dergelijke aanspreekvormen.


    Waar ik me ook ontzettend aan erger, is het feit dat men iets doms zegt, en dan krijg je 5 keer dommere antwoorden terug (refereert naar de twee reacties hierboven). Moet dat nou?!


    Daarnaast moet je bij deze crew ook niet gaan zeiken over mieren, regel het onderling dan krijg je dit soort topics/reacties ook niet. Verbeter de wereld...

  • Met jannick eens.


    Wat willen jullie hiermee bereiken als ik vragen mag?
    Elk mens maakt wel eens een fout, dat hij of zij dit regelmatig doet zonder excuus ofzo kan je niks aan doen.


    Fouten worden nou eenmaal gemaakt, praat het eerst onderling uit kom je veel verder mee.

    PostCounter: 0 - 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000


    Project vendettagame.com:
    10% klaar

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!