Om er van alles op te gooien zoals crime, schoolprojecten, forum.
crimepatrol.be
- Joshua.S
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
ik stem op r-mijnten (xD)
-
Zodat ik er een leuk spel van kan maken, en de mensen zo gezegd "Entertainen" (h)
-
Ik stem op SkyNet omdat ik nog niet zo veel van scripten af weet en omdat hij me er mee gaat helpen om een eigen maffia game op internet te zetten dit is zeker een geweldige kans voor mij en SkyNet. Tenslotte is dit een UNIEKE kans is om te te leren.
-
en de winnaar is >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> R-Mijnten
als je even mij een pb wilt sturen. en gefeliciteerd he
-
Gefeliciteerd dhr. R. Mijnten :cheer::D
-
idd Gefeliciteerd ! :cheer:
-
meschien komt er binnekort weer een wedstrijd voor domein + host maar mag nu tijdelijk :slotje: R-mijnten krijgt tot morgen de kans om hem op te halen anders gaat hij naar een andere winnaar die ik in me hoofd heb.:)
-
ik weet nog niet veel van php/mysql dus dit leuk me een mooie kans om me in te verdiepen en mezelf te blijven verbeteren.
dus zeg maar een projectje waarbij ik iets maak en ook nog van leer -
Ik heb crimepatrol direct diezelfde dag nog bericht gestuurd.
Maar nog geen reactie helaas.
Hopelijk komt die nog!:)Ik ben in ieder geval erg blij dat ik de winnaar ben!
-
Ik dacht dat je deze al aan mij had verkocht?
Deze persoon heeft mij opgelicht, misschien wel voor 25 euro, maar wel opgelicht -
rchrd ik kan jou niet eens ik heb een tijd geleden dit domein gehad maar doe er niets meer mee dus ik gaf hem weg maar r-mijnten moet mij nog even contacteren.
ik wil duidelijk maken dat ik niet alex ruter bent!!
-
Het domein staat op de naam van Alex Ruter, hoe kan jij hem dan weggeven?
-
Alex heeft Crimpatrol een keer dat domein gegeven.
-
Het domein was van dein, dein heeft het verkocht voor ?60 (maar ?30 gekregen = opgelicht) ruter heeft het weggegeven aan Jonko (die nu hier crimepatrol noemt)
-
Ja toen Alex Ruter stopte gaf hij twee domeinen gratis weg. Crimepatrol heeft ze toen allebei gekregen volgens mij.
-
Allemaal oplichters op CP, je moet maar dom genoeg zijn om de meeste topics te geloven...
-
zien jullie wel ik ben geen oplichter r-mijnten krijgt als hij me toevoegt alle informatie..
-
Weetje wat je met dit soort topics moet doen?
:slotje:
R-mijnten weet dat die contact op moet nemen met Crimepatrol.
Dit voorkomt een heel gedoe en gezeik van andere leden.
-
@ een mod :slotje: met r-mijnten wordt het geregeld
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!