Vragen major-crime (centraal topic)
- RiiCk
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
misschien omdat vipdagen een cron is die per dag uitgevoerd is ? En aangezien jij waarschijnlijk niet om 12 uur online bent zal die het niet doen op de manier zoals jullie met crons omgaan..
-
blackjack
koopblackjack
koopkogels
kogelsgekocht
daar staan link in van eurobellen alleen ik weet niet wat ik daar moet zetten als ik me eigen link in wil zetten.weet iemand anders dat?
-
Gewoon uw eigen link ?
-
ja maar ik moet op eurobellen links maken voor speciale dingen en ik weet niet wat ik dus moet invullen daar.
-
Citaat
ik moet leren scripten
<-- idd..
Uhm.. als je naar eurobellen gaat kun je gewoon dingen aanmaken en aparte naam geven daar krijg je dan een link van en die vul je ergens in je bestanden..
-
maar weet niet wat ik daar moet in vullen want op eurobellen krijg ik die links niet zoals in het script
dus liever kan rick mij helpen. -
@InsameFlame graag dan even pb met uw Msn.
Dan help ik uw wel even. -
PB verstuurd
Edit: Rick weet jij hoe je koopblackjack.php werkend maakt want als ik bel dan staat er betaling gedaan en dan ga ik ga naar link en dan zegt ie product id bestaan niet
-
Je moet in elk koopscripts natuurlijk ook de controle wijzigen naar je eigen eurobellen gegevens:)
Groetjes
-
ja anders maak je geen inkomsten maar Riick krijgt dan nog steeds de inkomsten en dat zou lullig zijn
-
Jup, verander in het script waar het bel gedeelte in staat het na jouw eigen gegevens. De link waar je na toe word gestuurd is bijvoorbeeld koopblackjack.php verander in dat script het eurobellen stukje na je eigen beveiligings code. Die word mee gegeven op eurobellen.
Suc6:)
-
ik heb alles gewijzigt maar nu al ik iets bel en code doe zegt ie pincode niet goed.
-
Je word naar een pagina door gelinkt die jou de beheerder maakt over de opie bijvoorbeeld naar koopstad koopland koop.... of dergelijke.
Verander in deze scripts de beveiliging die boven aan het script staan
-
heb je voorbeeld?
-
ja ik snap dit ook niet heeft iemand een voorbeeld a.u.b
-
heeft er iemand al oplossing gevonden voor veiling heb zelf al vanalles geprobeert maar lukt me maar niet
mvg booner
-
zoals al aangegeven heb ik geen probleem met veiling en een andere downloader gaf dit ook niet aan. Wees dus duidelijk wat jou probleem is en laat ons het bekijken via je site.
Over het bellen doe ik tog niet zo moeilijk? Je ingevoerde code word gecontroleerd op de pagina bijvoorbeeld bij het creditskopen op (bel.php) Hier boven aan zie je een stukje script wat de code controleert. Hij controleert dus nu als hij via mij heeft gebeld dat heeft hij niet want hij belt via jou. Verander dus de beveiliging naar je eigen eurobellen account.
suc6:)
groetjes:)
-
bel.php is easy
maar koopblackjack.php en blackjack.php en kogelsgekocht.php en kogelskopen.php die 4 zijn niet goed.en niet makkelijk
-
Ik heb zelf ook al even gekeken alles veranderd zoals jij zegt rick.
Ten eerst vergat je een = bij <IFRAME src= dus laade hij dat niet.
Daarna heb gewoon die links veranderd maar het werkt daarna nog niet hoor.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!