muziekliefhebbers

• beste CP-ers,

Ik wil een community voor artiesten en
    muziekliefhebbers maken. Het gaat hier vooral om de festivalgangers en de rockers.

Wat heb ik nog nodig:
    -nog één scripter
    -een aantal muziekliefhebbers die eerst meehelpen om het plan te maken en daarna reviews en nieuws kunnen schrijven.

Wat doe ik:
    -Script zelf mee
    -Layout
    -Geef een mooi budget voor promotie
    -Mooie domeinaam

Wat krijg je ervoor terug:
    -een % van het inkomen van de site
    -je word mede eigenaar van de site
    -en als het goed loopt krijg je van mij eventueel kaarten naar festivals.

Ik kijk uit naar jullie reacties,
    Stan

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • ik ben wel geinstresseert, stuur een pm met je msn/email dan praten we erover.(h)

PHP | SQL | JavaScript | jQuery | Ajax | Linux | CentOS | Windows | Mac OSX | C# | ASP.NET MVC3| HTML | CSS

• PM's zijn verstuurd, graag even erbij vermelden of je een instrument bespeeld. Aangezien ik ook reviews over producten wil gaan doen is dat wel belangrijk. Ik speel zelf op redelijk hoog niveau gitaar (ik noem mezelf eerder gitarist als scripter:-P) dus ik kan je wel enige ondersteuning geven.

• Citaat van Niels

Het concept is dan al wel achterhaald maar vooruit. Partyflock.nl bijvoorbeeld of partydb.eu

Nee dit zijn totaal geen vergelijkbare sites, ik weet niet hoe je aan dit idee komt maar volgens mij heb ik in de TS wel genoeg info gegeven.

• Partyflock:
    - Het is voor artiesten en muziekliefhebbers.
    - Ze geven informatie over evenementen e.d.

En meer maar ik zit niet op die site dus weet het zo niet.

Wat is er dan anders aan. Je begin post is nogal rete vaag als je een goed beeld ervan moet gaan krijgen he.

• Nou even voor de duidelijkheid het is voor het rock genre dat is vanaf de kooks tot de hard rock (geen metal!). Het is de bedoeling dat mensen daar met elkaar kunnen discussiëren en hun eigen dingen uploaden. Meer een community dan echt een news site alleen komt er wel een uitgebreide nieuws pagina op.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!