Theo maassen in DWDD

• uitleg
    Ik zag to net de aflevering van theo maassen waarin hij Patricia Paay afkraakt. Zelf vind ik het best wel goed aangezien hij in sommige dingen wel een punt heeft.
    Ik bedoel ik wil ook geen 60-jarige vrouw in de playboy zien maarja.
    Ik vond het wel een leuk thema om een discussie van te maken aangezien er veel argumenten tegen en voor te verzinnen zijn.

regels
    -een goede duidelijke stelling
    -een argument
    -fatsoenlijk ABN

Dus geef je mening ik ben benieuwd naar jullie idee over deze discutabele uitzending van DWDD.

hier is het filmpje:

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Met vriendelijke groet,
    Stan

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • ik vind dat je mag vertellen wat je erover vind, mits het niet beledigend is. Bij deze discussie was dat wel het geval.

kortom, aandachttrekkerij van allebei

PHP | SQL | JavaScript | jQuery | Ajax | Linux | CentOS | Windows | Mac OSX | C# | ASP.NET MVC3| HTML | CSS

• Citaat van Db-maffia

Hebben jullie de foto's al gezien dan?? Ze ziet er echt nog wel goed uit voor haar leeftijd hoor.. Ze wil de wereld laten zien dat vrouwen op haar leeftijd er ook nog gewoon Goed uit kunnen zien.

Daar kunnen een hoop vrouwen nog van leren ;)

Ze is 60 (xD) bijna 3 keer zo oud als mij :-S. Nee sorry ze ziet er goed uit voor haar leeftijd maar ik hoef haar niet in de playboy te zien. Maarja de doelgroep van playboy is al jaren voor 50+ buschauffeurs.

• Citaat van Jannick

Pure aandachttrekkerij, menig vrouw van 60 jaar durven niks meer van hun te laten zien, omdat alles naar beneden hangt. Zij DOET het gewoon, da's typisch lef hebben.

Wat doet zij dan?
    Laten tonen hoe je via plastische chirurgie er toch altijd jong kunt blijven uitzien?

Want daar gaat het juist om?
    Playboy geeft een verkeerd beeld aan de jeugd dat ze eeuwig jong kunnen blijven.

En als ze dan nog op TV gaat zeggen dat ze nooit chirurgie gebruikt heeft vind ik het er helemaal over gaan.
    Het is er duidelijk aan te zien dat ze al onder het mes heeft gelegen.

• Ga eens op een vrije middag op een terras zitten in Utrecht, het liefst op de vrijdag, en ga naar voorbijgangers kijken. Zul je zien dat er heel wat mensen zijn die er goed uitzien voor die leeftijd, vergis je niet ;) Met gezond eten, genoeg voedingsstoffen en een gezond potje verstand kom je echt een eind ;)

• @stan Volg mijn tip maar op, en als het inderdaad zo is, wat dan nog? Laat haar (en hem - Theo) lekker in hun waarde, Patricia dúrft het gewoon, zoals ik al zei; niet iedereen zou dat nog willen.

• Ik heb het filmpje vandaag weer gezien en dit is mijn mening duidelijk geformuleerd:

-Theo Maassen begint met hele waarheden te vertellen.
    -Patricia Paay mag doen en laten wat ze wil doen.
    -Maar Theo Maassen mag ook zeggen erover dat hij wilt.

Theo Maassen mag over deze playboy zeggen wat hij wilt al was die opmerking van necrofiel een beetje uit zijn context.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!