Ben hier al een tijdje mee gestopt.. dus ik zoek ook geen mensen hier meer voor of iets dergelijks.
CitaatToon MeerHi!
Sommige kunnen het zich misschien nog herinneren dat ik een nieuwe versie van osvendetta wou maken, dat is toen serieus de mist in gegaan wat zeer spijtig was.
Nu ik tegenwoordig al veel beter ben geworden in scripten en programmeren, ben ik van plan het osvendetta project voort te zetten.
Dit keer geen vendetta source er meer in, maar geheel vanaf 0, met een paar vernieuwende snufjes en PHP6 gericht (dus i.p.v. MySQL, MySQLi, .. e.d)
Uiteraard nog wel op het vendetta principe gericht.
Om jullie een beeld te geven met in hoeverre ik gevorderd ben in dit project heb ik een domeinnaam gemaakt: http://www.osvendetta.be dit leid u direct door naar mijn Twitter account waar u dus ons kunt volgen.
Meer informatie stuur me gerust een PB, of vraag het hier of op MSN(deze geef ik niet meer weg, en ik accepteer atm niemand meer!).
Ik begin normaal gezien na mijn examens(proefwerken) : 17 december. Een layout heb ik al, verdere hulp heb ik op dit moment niet nodig (kan nog veranderen).
Mvg,
Dein