CP Lay-out battle
- Kabling
- Closed
-
-
-
@ stan:
Ik vind je lay gewoon niet mooi, Ik kan me er nog niks in voorstellen nu. Daarom zeg ik dat je miss de header eerst kunt opvullen ofzo om het een beetje duidelijker te maken wat nou ongeveer je bedoeling is.@ KyleM: Ik bedoel dat jou layout ook wel iets van crimes heeft en dat, dat best bij CRIMINALSpoint past. Het is tenslotte een criminals comminicatie site eigenlijk. Verder vind ik je stap 4 er heel mooi uitzien. Het zal vooral mooi zijn als het bij forum daadwerkelijk zo blijft dat je mooi kan zien wat nou precies de titel is. Ik neem aan dat bij jou layout nog de statistieken links onder komt en de linkpartners rechts? Als ik nu een cijfer op je lay moest geven kreeg je al een 8.
Groetjes Rick:)
PS. Zal mooi zijn als in alle layouts nog een plek komt om een banner te plaatsen?
-
Ik zie nog geen layouts van hoge kwaliteit.. Maar sommige komen aardig in de buurt.
In tegenstelling van andere vindt ik het een mooi begin van stan, maar hij heeft niet veel dus nog niet veel te oordelen.
-
Ik heb amper nog een idee, om de header op te vullen,
Ik maak vandaag of morgen wel de balken met : "Forum , Lounge enz" weer Grijs achtig -
http://www.realmaffia.net/CP/stap1.png
Hier is mijn stap lijkt wel veel op de huidige, maar ik kon niet anders bedenken
Misscien dat het tog een andere style krijgt.. -
Dit is nog vrij lastig, een nieuwe layout bedenken voor CP:P
-
Ja zeker is het lastig :p
-
Er zijn mooie ontwerpen bijgekomen in de tijd dat ik even weg was.
En ik heb alle ontwerpen een beetje bekeken, er zitten mooie bij.Allemaal nog veel succes met het verder ontwerpen ;).
-
Ik ben maar even opnieuw begonnen heb nog vrij weinig met kleur gedaan maar wil eerst een indeling hebben.. vond ik wat makkelijker..laat maar horen;)
-
Ik vind het een beetje standaard dingen, en je menu's en tekst-content zitten allemaal aan elkaar. Dat vind ik ook wat minder.
-
Seliim zeker heel goed bezig! Ga zo voort jongens
Hoop dat er nog veel goede komen.
-
Bump!
Ik kijk er nu al naar uit om de volgende stappen te zien
-
-
Ze worden steed mooier en mooier die disign's ga zo door ben benieuwd wie er wint(L)
-
Stap 2:
http://www.realmaffia.net/CP/stap2.png
Wat vinden jullie er van? :p -
Wel grappig, maar vele willen blauw zien?!
Gr.
Mark :cheer: -
De opbouw vind ik erg goed!
Misschien een idee, om de letters C en P in het heilige blauw te doen.
Ik heb geen idee eigenlijk:P Maar dit vind ik een hele mooie layout!!R-Mijnten
-
Goed bezig Seliim! Inderdaad wat blauw in de header zou mooi zijn! De header die er nu is is best wel goed dus misschin kan je je daar wat op baseren? Voor de rest kan je die tags blauw maken van die topictracker en in het kopje kan je later bij het basen nog steeds een blauwe mouseover geve..
Achja ga je gang je bent mooi bezig
-
Heeft koenrens al toestemming gegeven voor een flash header?
-
Ik verveelde me alweer.
http://one-nation.nl/criminalspoint/criminalsp2.png
Dit is mijn stap 2.
[offtopic]
De paginas op cp laden op dit moment niet goed bij mijn
[/offtopic]
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!