Ik schrijf me ook in.
Is een keer is wat anders dan maffia game designs ;p
Alleen moet ik even kijken of ik deze week tijd heb 8-):p
Ik schrijf me ook in.
Is een keer is wat anders dan maffia game designs ;p
Alleen moet ik even kijken of ik deze week tijd heb 8-):p
Schrijf mij ook maar in, heb deze week nog wel wat tijd over.
na-apers:p
Je kunt je opgeven tot 7 december, volgende week maandag dus, maar je kan inzenden tot (de voorlopige datum) 1 januari 2010. Dus je kan ook meedoen als je het deze week druk hebt, maar een volgende week niet..
In principe kan je je te allen tijde opgeven, dus ook na 7 december, maar dan maak je het alleen maar lastiger voor jezelf. Eerder opgeven is handiger..
check me in please
inschrijven:)
Je uiteindelijke inzending mag je btw in kopie naar mij toesturen.
Enkel de inzending en een link naar dit topic, meer moet ik niet hebben.
Dan heb ik zelf ook een overzicht van wat er juist is binnengekomen.
Dit om bv vriendjespolitiek en censuur tegen te gaan (h)
Inschrijven voor de battle moet je ook niet voor bij mij zijn.
Oké mooi zo! Ik kan erbij zeggen dat de layout wel eens gebruikt zou kunnen worden.
Enkele tips bij het maken voor een layout van CP: zorg ervoor dat er 2 menu's zijn, links en rechts, ook hoofdknoppen zoals nu die grijze best aanwezig en advertentieplaats niet vergeten. Zo als je je aan die vereisten houdt dan kan je layout wel eens gebruikt worden
Voor de rest veel succes iedereen !
Ik doe niet mee.
Maar wil toch iedereen succes wensen, die mee doet!
:cheer:
Veel succes iedereen!
Verder zou het ook fijn zijn als de layout breeder is...
Er is een CSS framework genaamd 960 oid, dat is 960 pixels breed.
De reden daar achter is omdat je 960 door zoveel hele getallen kunt delen (met een heel getal als antwoord).
Ik vond dat ik dat even moest melden, of je hun mening deelt en 960 ook een mooie breedte vind of niet, veel succes!
Ik ga gewoon voor een design van 1000 * 800 standaard maat dus
1000x800 standaard?
wat moet de size btw zijn?
Als ik jullie was zou ik wat meegaan met de tijd 1000 pixels breed
Klopt,
1000px breed en 800px hoog gezien de meeste schermen nu resoluties hebben vanaf 1024 (vele nog hoger)
(990)
:p
Qua normale breedte neem je of 1000px, 990px of inderdaad 960px.
Het gaat dus om een PSD layout, je hoeft je design niet te coderen. Houd dus wel rekening met de gebruikvriendelijkheid en functionaliteit van de layout. We zullen niet alleen kijken naar de pracht en praal, maar ook naar de mogelijkheden.
Edit: Ik heb de beginpost deels aangepast.
1000 px in de breedte is niet goed, je moet het aantal px ( 18 volgens mij ) van de scrollbalk eraf halen.
Als dat voor het basen al goed is, is het een stuk makkelijker.
De meeste PCs zijn tegenwoordig minimaal 1024, dus dat past allemaal net, ook met scrollbar.. (toch?)
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!