Vroeger...

• Hee!

Ik zat laatst weer eens te denken aan wat figuren toen ik nog bij Crimescripters zat. Mensen zoals Daride, Rinna, en nog wat anderen. Ik hoor en zie de laatste tijd (nu minus twee jaar?!) niks meer over dit soort types. Is er iemand die meer weet over wat ze nu aan het uithalen zijn, etc? Topic is btw niet bedoeld om je negatieve ervaringen over mensen uit te wisselen. Toestemming van Pim om topic aan te maken, mits het dus netjes blijft ;)

Groet,

Jannick

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Het zou misschien handig zijn als je via google bv. op de naam (nickname) zoekt , of als je hun echte naam en achternaam weet kun je ook wel het één en ander over die persoon opzoeken via Google ;).

Is maar een tip!

• Daride(Vincent) die was beheerder van criminalspoint on der
    Anton en Mitch, hij interesseert zich niet meer in crimegames vertelde hij mij. Hij wilt zich richten op andere dingen, wat vertelde hij nog niet.

• Dein Dan zou ik niet op de resultaten van bijv. lid az komen, die het persoonlijk van hem gehoord heeft.. Op naam Vincent van Gaal vind ik alleen oude informatie. Van Rinna heb ik geen andere namen, alleen een paar schuilnamen.
    az Wanneer vertelde hij dat?

• Rinna zit naar verluid in het gevang, wegens hacken en oplichterij.
    Zijn sources zaten ook vol bugs en tools om je te hacken.
    Meest crappy source die ik ooit gezien heb in mijn criminals bestaan. (h)

Waar is de tijd van criminalshacker (h)
    Zalige site, die sites beledigde en honderden mensen boos heeft gemaakt.

Mijn allerleukste herinnering hieraan is het moment dat ik hen gehackt had, hun site was zo lek als een mandje. :D
    En dat voor een site die andere games gaat hacken :p
    Heb er nog screens van ergens, zal eens kijken of ik die kan posten hier als aandenken.

Weet nog dat ik 1x "geabused" ben geweest door zo een klein bugje van Rinna. Was ergens een plaats op http://www.war4europ.com waar men "-1" kon invoeren en je dan negatief geld kreeg.
    Rinna meteen trots dat hij ons gehackt had, terwijl wij dat bugje toen expres niet gemaakt hadden...
    Je werd immers meteen server wide verbannen als je met negatief geld kwam te staan. :p
    Door hen automatisch te bannen konden wij verdere aanvallen snel stoppen.
    Hele discussie over het feit of we nu "gehackt" waren of niet ;-).

Daride houdt zich momenteel meer bezig met zijn werk en andere websites. Komt ook niet zo veel meer online bij mijn weten.

• Jannick toen ik hem zon 2 weken geleden sprak op msn;)
    K.Rens dat klopt hij is er niet meer zoveel als paar jaar terug, maar hij vertelde dat crimegames hem niks meer boeiden hij richtte zich op andere soort sites en wat grotere projecten.

• Pfff.. Welke hack was dat toen... Iemand kwam toen met de oplossing voor de 11111111-bug.. Maxlength. Echt, dat was geniaal :P
    @K. Rens Hah, echt geniaal :P Waarvoor zit ie nu? Ik kan me nog herinneren dat ik op dat criminalshacker geweest ben. Was toen bang dat mijn toenmalige site "gehacked" werd :P

• Zoals gezegd zit Rinna volgens mij nu vooral voor oplichting.
    Is geloof ik veroordeeld tot 3 jaar cel.
    Wat me vrij veel lijkt voor zo'n jong kereltje.
    Heb er dus ook wel mijn twijfels bij.

Ik moet eerlijk gezegd bekennen dat ik de eerste was die met de maxlength bugfix kwam, op phpfreakz :$
    Pas 2 maand later kwam de controle if bedrag > xxx
    Maar was toen al beter dan niets, was ook 1 van mijn eerste websites met php en was mijn allereerste game (criminals.klasje.be).
    Ik had toen wel 100 leden! Wow :-p
    Daarna hernoemd naar War4Europe en toen hadden we al snel 4000 leden. Game gereset en nadien nooit meer zo groot geworden.

• Haha, geniaal :P Weet nog wel dat ik een keer op War4Europe ben geweest... Nooit aangemeld :P Had vroeger ook op Lycos een eigen "game"... Echt srsly, stoer doen met een adminpaneel, al die emailadressen, en dan later erachter komen dat 50 leden nieteens veel zijn, en hoe erg een site eigenlijk is :P

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!