Politie

• 2x en nee mijn verhaal is niet dat ik iemand heb doodgeslagen zo extreem ook weer niet het stelt niks voor:

-vluchten voor de politie (op brommer)
    -graffiti

Maar dat is een duister verleden ik ben nu gewoon aardig en netjes als ik ruzie krijg is dit nooit een zaak van justitie. Je merkt hoe wijzer (en ouder) je word dat het ook gewoon mensen zijn net als jij en ik. Dus ik ga niet moeilijk doen erover als een agent mij aanspreekt zeg ik netjes iets terug en luister ik, zoals iedereen zou moeten doen!

Ohja en ze gaan extra controleren op openbaar dronkenschap in 2010 dus je bent gewaarschuwd!

• Ik geef je volledig gelijk. Iedereen denk oeh ik heb taakstraf en nu ben ik "STOER". Dus niet. Dit is zelfde als ik heb al seks gehad op mijn 12de zulke verhalen. Of ik drink al bier vanaf mijn 12de. Echt "stoer". Dus niet.

• Citaat van stan

Je merkt hoe wijzer (en ouder) je word dat het ook gewoon mensen zijn net als jij en ik.

Hier ben ik het gedeeltelijk mee eens.
    Het zijn stuk voor stuk aardige mensen, zonder uniform.
    Maar als ze die aanhebben, hebben ze gezag, en profiteren ze er iets teveel van in mijn ogen.

Ik zie heel vaak een politieauto door rood rijden, zonder zwaailicht.
    Als wij het doen, is het 120euro (dacht ik) zonder pardon!

En voor hele kleine dingen, meteen boete uitschrijven. Wat echt onzin is.
    Een vriend van mij, was op het plein met een blikje aan het voetballen, puur uit verveling.
    Stond er oom agent naast, en krijgt hij een boete van 90 euro, van verstoring van openbare orde.
    Vind ik pure onzin.

Met oud en nieuw, bij mijn Opa en Oma wonen 2agenten. Die hebben niets legaal, alles komt uit belgie.
    Als wij het doen, is het inbeslag name en taakstraf.
    Op dat moment, zijn ze wel in prive. En kan je er ontzettend mee lachen. Maar toch vind ik, dat ze het goede voorbeeld moeten geven.
    Maar dat vind ik persoonlijk..

R-Mijnten

• Ja sommige dingen vind ik ook wel onzin hoor maar dingen als openbaar dronkenschap etc. vind ik wel weer goed dat het strenger word beoordeeld! Waarom omdat ik vind dat je als 15,16 of 17 jarige niet dronken over straat moet kunnen dat is een gevaar voor jezelf en voor andere.
    En als je 16 bent kun je nou eenmaal niet zoveel drinken als dat je 21 bent!

En vuurwerk tja we zijn allemaal jong geweest ik woon bijna tegen de belgische grens aan dus je ontkomt er niet aan. Maar op een gegeven moment begrijp je wel dat je gewoon per knal een euro betaald en dan hou je op.

• Ben op me vijfde een keer met een man meegegaan omdat ik dan een taart zou krijgen:S
    Gelukkig zag me moeder het net om tijd en belde de politie maar die kan niks doen omdat er niks met me gedaan was...

http://www.bbxweb.nl
    Kwaliteits layouts voor een lage prijs op maat gemaakt!
    Al vanaf 50 euro inclusief basing/slicing!
    |[b]Alle cp\'ers krijgen 5 euro korting op het eindbedrag

• Gunpower jammer dat ze hem niet op konden pakken waarschijnlijk is die man helaas gewoon weer verder gegaan. En gelukkig ben jij er goed vanaf gekomen!

Mijn echte account is Casio, maar daar kan ik de komende tijd niet op, en nee ik heb geen ban ;)

• Ik heb nog nooit iets te maken gekregen met de oplitie...

Maar mijn vriend gisteren 26/11/2009 wel :p

Hij zat met steentjes te gooien en ineens raakte hij een auto aan dat toevallig van de politie was ...

Hij moest mee en heeft 250 euro moeten betalen

• patrick1992
    Ik ga natuurlijk geen namen noemen die er die nacht bij waren , dat moesten ze weten .. Dus heb ik gezegd laat mij lekker in mijn cel ik zeg niets meer dan wat ik nu heb..

• hier is het gelijk op de bon... maar ik dacht slim te zijn om door de straten heen te fietsen en niet over de grote weg om zo minder kans op politie te hebben, als ik 5 min later weg was gegaan was dat me gelukt want ze waren opweg naar de grote weg... helaas had ik pech xD maarja het is 10 euro dus valt mee xD

• [offtopic]Ik heb besloten om door te leren, dus kan ik geen agent meer te worden.[/offtopic]

Ik heb een brommertje staan, rijd gewoon 40 snor. Maar ik was paar dagen ervoor aan het ouwehoeren gegaan, en begon wheelie te trekken in een parkje bij ons in de buurt.
    Brak dus mijn kenteken plaat af, dus reed ik zonder kenteken naar huis. (had wel kenteken in me zak, maar dat zien ze niet)
    Toen ik thuis kwam heb ik deze direct weer gemaakt, met plakband en lijm etc:P

Paar dagen later ging ik naar huis vanuit me werk.
    Valt me kenteken eraf, (was dus niet goed vast..).
    En jahoor, op dat moment komt er een politie aan.
    Raad eens: Ik kreeg een boete, omdat ik dus zonder kentekenplaat reed.

Deze boete heb ik nog steeds niet betaald, en ben ik ook zeker niet van plan. Heb al 3x een aanmaning gehad, en al 6x klachtbrief geschreven, maar word gewoon niet op gereageerd.
    Tot die tijd, ik betaal geen cent! Ik ben het er echt niet mee eens..!

• ik zelf ben 2X in aanraking geweest met politie
    de eerste keer was voor vandalisme van 300.000 euro
    ik een een vriend zagen de politie en probeerde weg te rennen
    maar oeps een sloot en prikkelbosjes dus konden niet verder en toen kwamen ze met hondje naar ons toe:( 32 uur taakstraf

tweede keer hat ik ruzie
    kwamen ze met 14 man politie me ophalen
    ik was volgens hun gevaarlijk met messen en pistool:S
    ik werd mee genomen door ze hele buurt erbij (leuk hoor sta je daar in je eigen buurt in de boeien:(
    op bureau gefolieerd ze vonden niks.
    ze hebben me kamer door zocht vonden ook niks najah aleen een mes om mee te eten:P
    paar dagen gezeten.:(
    werd aanklacht ingetrokken dus mog weer gaan

dit is allemaal vorig jaar gebeurt en na dat laatste incident heb ik helemaal niks meer geflikt ben er totaal niet trots op:( ben hier door ook me vriendin toen kwijt geraakt

• Dan is 14man, wel erg overdreven..
    En wat heb jij gedaan dan, in die ruzie? Want dat word niet verteld.
    Als ze niets hebben gevonden, waarom heb je dan paar dagen gezeten?
    Ook wel een lekkere vriendin had je dan, die je niet eens vertrouwd.
    Zij moet juist in je onschuld geloven, lijkt mij tenminste..;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!